نویسنده: محمد حیدری
// یکشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

رونمایی از شخصیت Quasimodo در بازی مبارزه‌ ای Omen of Sorrow

به‌تازگی تریلر تازه‌ای از بازی مبارزه‌ای ترسناک Omen of Sorrow منتشر شده است که طی آن، یکی دیگر از شخصیت‌های این بازی با نام Quasimodo رونمایی می‌شود.

امروز کمپانی AOne Games و Soedesco از یک شخصیت تازه‌ی دیگر در بازی مبارزه‌ای ترسناک خود رونمایی کردند. این مبارز که Quasimodo نام دارد بر اساس شخصیت داستان بسیار معروف The Hunchback of Notre Dame (که در ایران با نام گوژپشت نتردام شناخته می‌شود) طراحی شده و اکنون به عنوان یک مبارز سرسخت در بازی Omen of Sorrow حضور خواهد داشت.

Quasimodo شخصیتی بسیاری قوی در Omen of Sorrow محسوب خواهد شد و علاوه بر قابلیت نگه داشتن دشمنان خود با قلاب و قدرت‌های تغییر در زمین مبارزه، می‌تواند روی دیوار‌های محیط مبارزه به اطراف پریده و از این طریق خود را از بسیاری از موقعیت‌های دشوار نجات دهد.

طبق داستان بازی، شخصیت Quasimodo به عنوان نگهبان محافظ یک شی باستانی با نام Book of Tears شناخته می‌شود. کتابی ارزشمند و پرقدرت که ۱۱ شخصیت دیگر به دنبال آن هستند و Quasimodo تحت هیچ شرایطی قصد ندارد به هیچ‌کدام از آن‌ها اجازه‌ی دسترسی به این منبع قدرت ارزشمند را بدهد. در واقع از آنجا که Quasimodo از طرف تنها شخصی که به او در زندگی عشق می‌ورزیده برای نگهداری از این شی انتخاب شده است، با جان خود از آن محافظت خواهد کرد؛ فارق از اینکه شخص جستجو‌ کننده نیت خوبی داشته باشد یا خیر.

بازی Omen of Sorrow شامل ۱۲ شخصیت قابل بازی است که تاکنون نیمی از آن‌ها معرفی شده‌اند و بنا بر اعلام سازندگان، به‌زودی شاهد معرفی دیگر شخصیت‌های باقی‌مانده و همچنین اعلام تاریخ دقیق عرضه‌ی آن در اواخر سال ۲۰۱۸ برای کنسول پلی‌ استیشن 4 خواهیم بود.

در ادامه شما را به تماشای تریلر این بازی و همچنین چند تصویر از محیط  آن دعوت می‌کنیم:

دانلود تریلر از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده