نویسنده: محمد حیدری
// شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۸

بازی Dauntless وارد مرحله‌ Open Beta شد

بازی اکشن‌ و نقش‌آفرینی  Dauntless وارد مرحله‌ی Open Beta شده است و اکنون بازیکنان می‌توانند در کنار دوستان خود به شکار هیولاهای خشمگین ساکن در آن بپردازند.

هنوز چند ماه‌ تا عرضه‌ی نسخه‌ی کامپیوتر بازی Monster Hunter World باقی مانده است اما هواداران چشم به راه این بازی که به دنبال یک تجربه‌ی جایگزین برای کمتر کردن عطش انتظار خود می‌گردند می‌توانند به سراغ بازی Dauntless بروند و به شکار هیولاهای گوناگون ساکن در دنیای آن بپردازند.

این بازی اکشن نقش‌آفرینی رایگان که توسعه و ساخت آن را استودیوی Phoenix Labs به‌عهده داشته است اکنون با ورود به مرحله‌ی Open Beta در دسترس تمامی دوست‌داران این ژانر قرار گرفته است. Open Beta به این معنی‌ است که تمامی بازیکنان اکنون قادر به دانلود و تجربه‌ی این بازی به شکل کاملا رایگان خواهند بود، گرچه ممکن است مشکلاتی در اتصال سرور‌های این نسخه از بازی وجود داشته باشد.

درست همانند سری‌بازی Monster Hunter، بازیکنان در Dauntless به مبارزه با هیولاهای وحشی‌ و بزرگ می‌پردازند و باید با همکاری یک‌دیگر به جنگ غول‌هایی بروند که لحظه به لحظه در حال بلعیدن خانه‌ی آن‌ها و ویران کردن جزایر موجود در بازی هستند. بازیکنان می‌توانند تا سقف چهار نفر با یکدیگر متحد شده و با انواع گوناگون سلاح‌ها و لباس‌های جنگی موجود به شکار هیولاهای هولناک بازی مشغول شوند.

تمامی بازیکنانی که اکنون مایل به تجربه‌ی این بازی هستند می‌توانند Dauntless را از طریق وب‌سایت رسمی آن دانلود کنند. گرچه لازم به ذکر است که همانند بسیاری از بازی‌های آنلاین در روز‌های اولیه‌ی عرضه، سرور‌های آنلاین این بازی هم اکنون با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم‌ می‌کنند و بسیاری از بازیکنان گزارش‌هایی مبنی بر مشکلات اتصال به سرور و صف‌های طولانی matchmaking تا مرز یک ساعت را به سازندگان ارائه‌ داده‌اند. Phoenix Labs نیز طی اطلاعیه‌ای در توییتر رسمی خود، اعلام کرده است که در حال کار بر روی این مشکلات برای حل هرچه سریع‌تر آن‌ها است.

همچنین این استودیو اعلام کرده است که بازی Dauntless و تمامی بسته‌های توسعه‌ و محتوای قابل دانلود آن کاملا به شکل رایگان عرضه خواهند شد اما بازیکنان می‌توانند برای تجربه‌ی هرچه لذت‌بخش‌تر بازی، برخی آیتم‌های پولی را در فروشگاه‌های بازی خریداری کنند. با این حال، سازندگان با صراحت تاکید کرده‌اند که این موضوع هیچ‌گونه تاثیری روی گیم‌پلی بازی و ایجاد تبعیض میان بازیکنان نخواهد داشت. به این ترتیب هیچ‌گونه Loot Box و یا مورد مشابه آن در بازی قابل دسترسی نخواهد بود.

در ادامه شما را به تماشای تریلر نسخه‌ی Open Beta این بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود تریلر از وب‌سایت آپارات


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده