نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۹

اولین تصاویر نسخه ریمستر بازی Yakuza 3 منتشر شد

اولین تصاویر نسخه ریمستر بازی Yakuza 3 کنسول پلی‌استیشن 4 در جدیدترین شماره از مجله ژاپنی فامیتسو منتشر شد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که آخرین شماره از مجله ژاپنی فامیتسو نخستین تصاویر نسخه بازسازی‌شده بازی Yakuza 3 کنسول پلی استیشن 4 را منتشر کرده است. همچنین با توجه به این شماره از مجله فامیتسو، گیم‌پلی بازی نسبت به نسخه اصلی آن در پلی استیشن 3 تغییری نداشته است، اما بازی با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه به اجرا در می‌آید.

Yakuza 3

برای کسانی که اطلاع ندارند باید بگوییم که بازی Yakuza 3 در سال ۲۰۰۹ در ژاپن و یک سال بعد در غرب منتشر شد. این دومین بازی مجموعه یاکوزا بود که کازوما کیریو را علاوه بر منطقه «کامروچو» وارد مکان دیگری کرد و به بازیکنان اجازه داد تا از جزیره عجیب‌وغریب اوکیناوا دیدن کنند.

نسخه بازسازی‌شده با قیمت کمتری نسبت به بازی اصلی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد و با احتساب مالیات ۳ هزار و ۹۹۰ ین قیمت خواهد داشت. این نسخه که در تاریخ هجدهم مرداد‌ماه (۹ آگوست) منتشر می‌شود، شامل یک کد دانلود موسیقی متن اصلی بازی است. همچنین نسخه ریمستر بازی Yakuza 4 در پاییز سال جاری و نسخه ریمستر بازی Yakuza 5 در بهار سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد.

تا به حال کمپانی سگا درباره انتشار یا عدم انتشار بازی در امریکای شمالی و اروپا سخنی به میان نیاورده است، اما از آنجایی که در حال حاضر این بازی ترجمه شده است، غیرعادی خواهد بود اگر در آینده شاهد انتشار بازی در غرب نباشیم. اگر با مجموعه Yakuza آشنا نیستید، می‌توانید نقد و بررسی آخرین نسخه این مجموعه یعنی بازی Yakuza 6: The Song of Life را از اینجا مطالعه کنید. شما همچنین می‌توانید یک نسخه از این بازی را از فروشگاه آمازون تهیه کنید و اگر پیش از این به تجربه آن پرداخته‌اید، بازی Yakuza Kiwami 2 را پیش خرید کنید.  

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده