نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹

بازی CoD: Black Ops 4 احتمالا میزبان نقشه Nuketown خواهد بود

به احتمال بسیار زیاد، در بازی Call Of Duty: Black Ops 4 شاهد یک بازسازی جدید از نقشه‌ی Nuketown خواهیم بود.

از زمان انتشار بازی Call Of Duty: Black Ops در سال ۲۰۱۰ میلادی تا به امروز، بازسازی‌های مختلفی از نقشه‌ی Nuketown در نسخه‌هایی از مجموعه‌ی Call Of Duty که زیر نظر کمپانی Treyarch ساخته می‌شد، دیده‌ شده است و به نظر می‌رسد که بازی Call Of Duty: Black Ops 4 نیز از این قاعده مستثنی نباشد و یک بازسازی جدید از این نقشه‌ی محبوب را در آن ببینیم؛ چرا که دیوید واندرهار، مدیر بخش طراحی این کمپانی، در یک پست توییتری به بازگشت نقشه‌ی نوکتاون در قالب یک بازسازی جدید در پاییز امسال (موعد انتشار Black Ops 4)، اشاره کرده است.

واندرهار در پاسخ به یکی از توییت‌های آدام هاگات، عضو ارشد بخش طراحی مراحل کمپانی Treyarch، از او پرسید که آیا به یاد می‌آورد که او (هاگات) نقشه‌ی نوک‌تاون را چند بار بازسازی کرده است. این گفتگو را می‌توان اشاره‌ای به این موضوع دانست که احتمالا به زودی یک بازسازی جدید از این نقشه را خواهیم دید.

البته نمی‌توان به صورت قطعی تایید کرد که این نقشه قرار است برای Call Of Duty Black Ops 4 بازسازی بشود، اما ممکن است آن را به عنوان یک محتوای اضافه مثل پاداش برای پیش خرید کردنِ بازی یا پاداش برای خرید سیزن پس، در دسترس کاربران قرار دهند.

بازی Call Of Duty: Black Ops 4 اخیرا به صورت رسمی معرفی شده است و شما می‌توانید تمامی اطلاعات و اخبار موجود پیرامون این بازی را در صفحه‌ی مخصوصش در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید؛ این بازی در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) برای ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. شما هم‌اکنون می‌توانید این بازی را پیش‌خرید کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده