// یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۲

بازی Age of Wonders: Planetfall معرفی شد

در جریان رویداد PDXCON 2018، کمپانی پارادوکس اینتراکتیو بازی Age of Wonders: Planetfall را معرفی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و رویداد PDXCON 2018 که در شهر استکهلم پایتخت سوئد برگزار شد، کمپانی پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactiveبازی Age of Wonders: Planetfall را معرفی کرد. Age of Wonders: Planetfall یک بازی ساخت امپراطوری است که در سال ۲۰۱۹ برای کامپیوتر و کنسول‌ها عرضه خواهد شد. همچنین اعلام شده است که این بازی توسط استودیو Triumph، سازنده بازی Overlord و بازی Age of Wonders، در حال توسعه است.

متاسفانه تاریخ دقیق عرضه بازی در سال ۲۰۱۹ یا حتی کنسول‌هایی که Age of Wonders: Planetfall برای آن‌ها عرضه می‌شود، ذکر نشده است. با این‌حال می‌توانید در زیر برخی از ویژگی‌های این بازی را مشاهده کنید:

  • مبارزات استراتژی نوبتی علمی تخیلی: سیستم مبارزات خود را که در حالت نوبتی هستند و چالش‌های خاص خودشان را دارند به سطحی عالی برسانید. همچنین واحدهای جنگی شما دارای شخصی‌سازی اسلحه هستند و محیط‌های ویرانگری را شاهد هستیم که می‌توانید از آن‌ها در مبارزات خود استفاده کنید.
  • دنیای عمیق و غنی علمی تخیلی بازی را کشف کنید: داستان امپراطوری سقوط کرده کهکشانی را در کنار محیط‌های زیبای بازی کشف کنید و داستانی خطیر را تجربه کنید.
  • ساخت امپراطوری: خانه خاص و ویژه خود را بسازید که در کنارش می‌توانید بخش‌های دیگر اقتصادی خود را در کنار بخش‌های حکومتی بسازید.

در انتها در جریان معرفی بازی Age of Wonders: Planetfall، لنارت ساس، مدیرعامل استودیو Triumph در جریان یک نشست خبری و طی بیانیه‌ای که آماده کرده بود اعلام کرد که بازی Age of Wonders: Planetfall با جدیدترین تکنیک‌های این استودیو در حال توسعه است و از موتور Creator Engine در ساخت آن استفاده شده است. او همچنین در ادامه صحبت‌هایش به این مورد اشاره کرد که بازی نسبت به نسخه گذشته‌اش بسیار بزرگ‌تر خواهد بود. وی در این باره می‌گوید:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که در کنار کمپانی پارادوکس، نتیجه جدیدترین تلاش و کوشش خود را معرفی می‌کنیم. بازی Age of Wonders: Planetfall سه سال است که مراحل توسعه را طی می‌کند و بر پایه جدیدترین تکنولوژی‌های موتور گرافیکی Creator Engine در حال توسعه است. با اینکه Age of Wonders: Planetfall در دنیایی جدید روایت می‌شود، اما هواداران گذشته با تجربه این بازی حس می‌کنند در خانه قرار دارند و در حال کشف کردن باقی‌مانده‌های Star Union هستند. هدف ما این است که بازی‌ای را بسازیم که نسبت به نسخه گذشته خود بسیار بزرگ‌تر باشد و با این حال اصول اصلی خود را حفظ کند؛ همان مواردی که باعث موفقیت Age of Wonders شده است.

در انتها می‌توانید ویدیو معرفی بازی Age of Wonders: Planetfall را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده