// یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

بازی Imperator: Rome معرفی شد

در جریان رویداد PDXCON 2018 کمپانی پارادوکس اینتراکتیو بازی استراتژی Imperator: Rome را معرفی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) در جریان رویداد PDXCON 2018 که در شهر استکهلم، پایتخت سوئد، برگزار شد، بازی جدید خود را معرفی کرد. Imperator: Rome نام جدیدترین ساخته استودیو پارادوکس اینتراکتیو است که در سال ۲۰۱۹ برای کامپیوتر (از طریق استیم)‌ عرضه می‌شود.

با توجه به گفته سازندگان بازی Imperator: Rome دارای نقشه‌ای بسیار وسیع است که تمامی محیط‌های بریتانیا تا هند را پوشش می‌دهد و سیستم بازی به‌شکلی است که شخصیت‌های دنیای بازی، هرکدام دارای سیستم وفاداری متفاوتی هستند و با توجه به کارهایی که شما در طول بازی انجام می‌دهید، وفاداری‌شان به شما تغییر خواهد کرد. همچنین استودیو Paradox Interactive یک ویدیو سینمایی کوتاه از این بازی را منتشر کرد که در ادامه می‌توانید آن را در زومجی تماشا کنید.

دانلود از آپارات

همچنین در زیر می‌توانید برخی از ویژگی‌های بازی Imperator: Rome را مشاهده کنید.

  • مدیریت شخصیت: بازی سرشار از شخصیت‌های مختلف با مهارت‌ها و صفات مختلف است که با گذر زمان، روند رفتاری آن‌ها نیز متفاوت می‌شود. آن‌ها توانایی حکمرانی حکومت شما، حکمرانی بر استان‌ها و رهبری ارتش‌تان را دارند و این موارد به شما بستگی دارد که چگونه آن‌ها را هدایت خواهید کرد.
  • جمعیت‌های گوناگون: شهروندان، آزادگان، قبیله‌های مختف و برده‌ها مواردی هستند که جامعه شهری بازی Imperator: Rome را تشکیل داده‌اند. هرکدام از موارد ذکر شده، فرهنگ‌ها و آداب و رسوم خودشان را دارند. مهم نیست آن‌ها در کدام بخش از حکومت شما قرار دارند؛ سعی کنید همیشه آن‌ها را خشنود نگه دارید؛ زیرا نقش مهمی در موفقیت شما ایفا خواهند کرد.
  • تاکتیک‌های مبارزه: قبل از شروع هر مبارزه، رویکرد مناسبی در مقابل حیله‌گری‌های دشمنان از خود نشان دهید تا پیروز میدان باشید.
  • سنت‌های نظامی: هرتمدن بازی یک روش مختص به خود برای جنگیدن دارد. برای مثال رومی‌ها و سلت‌ها (گروهی از مردم هندو اروپایی که به زبان سلتیک آشنایی داشتند) روش‌های مختلفی برای جنگیدن دارند و گزینه‌های شما برای جنگیدن نیز متفاوت خواهد بود.
  • شکل‌های مختلف دولت: مجلس سنا را در جمهوری خود اداره کنید، دیوان خود را در یک سلطنت نگه دارید و به قبیله‌ها از طریق سیستم ایالتی بازی پاسخ دهید.

درادامه نظر شما در مورد این بازی چیست؟ آیا می‌تواند به یک اثر استراتژی موفق برای کاربران PC تبدیل شود؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده