// شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵

تاریخ و زمان کنفرانس خبری Devolver Digital در نمایشگاه E3 2018

کمپانی Devolver Digital اعلام کرد که کنفرانس خبری‌اش در نمایشگاه E3 2018، در صبح روز ۲۱ خرداد برگزار می‌شود.

سال گذشته بود که کمپانی Devolver Digital، ناشر بازی‌های مستقل، یک کنفرانس خبری در نمایشگاه E3 برگزار کرد و آن طور که مخاطبان از آن انتظار داشتند، نتوانست انتظارات هواداران بازی‌های مستقل را برآورده کند. با این‌حال در سال جاری و نمایشگاه E3 2018 نیز یک بار دیگر شاهد کنفرانس خبری کمپانی Devolver Digital خواهیم بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Devolver Digital اعلام کرده است که کنفرانس خبری این کمپانی در صبح روز ۲۱ خرداد ماه ساعت ۷:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند این کنفرانس خبری را از طریق شبکه توییچ، به صورت لایو استریم مشاهده کنند. کمپانی Devolver Digital در ادامه صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرده است که کنفرانس امسال برخلاف سال گذشته، جذاب خواهد بود و شاهد بازی‌های مستقل زیادی هستیم که هواداران را هیجان‌زده خواهد کرد.

نکته‌ی این صحبت‌ها این است که کمپانی Devolver Digital صدای هواداران خود را شنیده است و می‌خواهد این بار انتظارات آن‌ها را برآورده کند. با این حال باید منتظر تاریخ و ساعت ذکر شده برای کنفرانس خبری Devolver Digital بمانیم و ببینیم این کمپانی امسال چه مواردی را برای هواداران بازی‌های مستقل آماده کرده است.

با این‌حال اگر اطلاعات دقیقی از تاریخ و ساعت کنفرانس کمپانی‌های مختلف در نمایشگاه E3 2018 ندارید، می‌توانید به پست زومجی در مورد ساعت و تاریخ دقیق کنفرانس‌های E3 2018 مراجعه کنید. در انتها نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی‌های مستقل چیست؟ تا چه اندازه از این دسته بازی‌ها استقبال می‌کنید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده