نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تاریخ انتشار بازی Kingdom Hearts 3 به‌زودی اعلام خواهد شد

به نقل از تتسویا نامورا، کارگردان بازی Kingdom Hearts 3، تاریخ انتشار دقیق این بازی چند هفته‌ی دیگر به طور رسمی اعلام خواهد شد.

امروز در جریان جدیدترین اخبار بازی دریافتیم که تتسویا نامورا، کارگردان بازی مورد انتظار Kingdom Hearts 3، خبر از اعلام تاریخ انتشار دقیق و قطعی این بازی داده است و درنتیجه، هواداران بازی مذکور به‌زودی خواهند دانست که صبر ده‌ساله‌شان برای تجربه‌ی نسخه‌ی شماره‌دار بعدی این بازی چه زمانی قرار است به پایان برسد.

با توجه به خبری که وب‌سایت یوروگیمر منتشر کرده است، خبرنگاران و اصحاب رسانه در جریان رویداد Kingdom Hearts 3 Premiere که به میزبانی کمپانی Square Enix برگزار شد، توانستند نگاهی به این بازی داشته باشند. تتسویا نامورا در یکی از پنل‌های موجود در این رویداد حاضر شد و خبر از اعلام تاریخ انتشار قطعی این بازی در هفته‌های آتی را داد.

نامورا اشاره کرد که اوایل ماه آینده‌ی میلادی (یعنی حدود دو یا سه هفته‌ی دیگر به تقویم شمسی) تاریخ انتشار بازی اعلام خواهد شد. او در ادامه افزود که بازی مراحل پایانی ساخت و توسعه‌ی خود را سپری می‌کند و سازندگان روی یک تاریخ مشخص برای انتشارش اتفاق نظر دارند؛ در نتیجه آن‌ها امیدوارند تا در هفته‌های پیش‌رو بتوانند این تاریخ را به صورت عمومی اعلام کنند.

با توجه به زمان‌بندی انتشار این اطلاعات نزدیک به رویداد E3 2018، این احتمال وجود دارد که کمپانی Square Enix بخواهد تاریخ انتشار بازی را در این رویداد مهم اعلام کند. البته احتمال این نیز وجود دارد که این شرکت ژاپنی، در جریان تور جهانی Kingdom Hearts Orchestra که از نهم جوئن (۱۹ خرداد) در لس‌آنجلس آغاز می‌شود، تاریخ انتشار سومین قسمت از مجموعه‌ی Kingdom Heatrs را مشخص کند. باید صبر کرد و دید در این چند هفته‌ی باقی‌مانده چه پیش خواهد آمد.
بازی Kingdom Hearts 3 در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۱۸، برای PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده