// جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۹

جزئیات بسته الحاقی جدید بازی Total War: Warhammer II منتشر شد

استودیوی Creative Assembly جزئیات بسته الحاقی جدید The Queen and the Crone برای بازی Total War: Warhammer II را اعلام کرد.

استودیوی Creative Assembly، سازنده‌ی بازی استراتژیک و محبوب Total War: Warhammer II، امروز اعلام کرد که بسته‌ی الحاقی جدیدی برای این بازی منتشر خواهد شد. این بسته‌ی الحاقی با نام The Queen and the Crone عرضه خواهد شد. این بازی به صورت انحصاری برای پلتفرم کامپیوتر منتشر شده است.

این بسته‌ی الحاقی با تمرکز روی دو شخصیت اصلی بازی عرضه خواهد شد. این دو شخصیت، Alarielle و Hellebron، به ترتیب ملکه‌ی جاودان قوم Avelorn و قوم Har Ganeth هستند.

طبق گفته‌ی کریتیو اسمبلی، این بسته‌ی الحاقی کاملا با بخش‌های داستانی بازی، یعنی کمپین‌های Vortx و Mortal Empires، ترکیب خواهد شد و نیروهای جدیدی به بازی خواهد آورد. ضمنا مکانیزم‌های جدیدی به بخش داستانی اضافه می‌شود و همچنین شانزده Regiments of Renown دیگر هم به بازی خواهد آمد.

اما این پایان کار نخواهد بود؛ چرا که در کنار این DLC، بسته‌ی الحاقی رایگانی هم منتشر خواهد شد که یک لرد افسانه‌ای دیگر به بازی اضافه می‌کند. نام این لرد Alith Anar از Nagarythe است. این بسته‌ی الحاقی بازی را بهبود می‌بخشد. اما مهم‌ترین بخش این بسته‌ی الحاقی رایگان، عرضه شدن بخش Mortal Empires of Norsca و بسته‌ی سی‌امین سالگرد Regiments of Renown است.

هر دو بسته‌ی الحاقی بازی توتال وار: وارهمر 2، در تاریخ ۱۰ خرداد (۳۱ می) منتشر خواهد شد.


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده