نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵

بازی Skull and Bones تاخیر خورد

کمپانی یوبیسافت در جریان کنفرانس مالی مربوط به سال ۲۰۱۷-۲۰۱۸ اعلام کرد که بازی Skull and Bones با تاخیر مواجه شده است. 

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، آلن مارتینز، مدیر ارشد مالی یوبیسافت در جریان کنفرانس تلفنی مالی مربوط به سال مالی ۲۰۱۷-۲۰۱۸ این کمپانی اعلام کرد که بر خلاف انتظار، بازی Skull and Bones در سال مالی جاری منتشر نخواهد شد. با اعلام این خبر، بازی Skull and Bones در سال مالی بعدی و پیش از تاریخ دوازدهم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ (۳۱ مارس ۲۰۲۰) عرضه خواهد شد. بر اساس اعلام مارتینز، این تصمیم به خاطر دادن زمان بیشتر به توسعه‌دهندگان برای کار روی بازی اتخاذ شده است.

با عنایت به اینکه اخیرا اطلاعات زیادی از بازی Skull and Bones منتشر نشده بود، تاخیر بازی احتمالا نباید برای بازیکنان غافل‌گیر کننده باشد. البته این به معنای عدم حضور بازی در نمایشگاه E3 2018 که ماه بعدی برگزار می‌شود، نخواهد بود.

مارتینز همچنین اظهار داشت که این صنعت تکامل یافته است و نه تنها Ubisoft، بلکه کمپانی‌های دیگر نیز توجه خاصی به زمان عرضه آثار خود دارند و در به تعویق انداختن بازی‌ها زمانی که «فکر می‌کنند این کار واقعا ارزشش را دارد» تردید نمی‌کنند.

انتظار می‌رود که بازی Skull and Bones در تاریخ یادشده برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شود. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به بازی Skull and Bones را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده