// پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۶

بخش زامبی بازی Call of Duty: Black Ops 4 معرفی شد

بخش زامبی بازی Call of Duty: Black Ops 4 این بار قرار است در سه بازه زمانی مختلف و با نوآوری‌های فراوان در گیم‌پلی، در اختیار بازیکنان قرار بگیرد.

دقایقی پیش کمپانی اکتیویژن طی کنفرانسی از بازی Call of Duty: Black Ops 4 رونمایی کرد که باز هم همانند نسخه قبلی سری Black Ops در این اثر نیز شاهد جنگ‌های فوق پیشرفته خواهیم بود. با این حال، بخش زامبی بازی نسبت به تمام آثار قبلی کالاف دیوتی تفاوت بسیاری دارد و این بار قرار است ما را با ماجراجویی‌هایی تازه در بازه‌های زمانی مختلف همراه کند. بنابر ادعای سازندگان و با توجه به تریلر‌هایی که در زیر می‌توانید مشاهده کنید، بخش زامبی بازی کالاف دیوتی بلک آپس 4 قرار است سه نقشه متفاوت در سه دوره زمانی مختلف را در بر بگیرد که از جمله آن‌ها می‌توان به دوران روم باستان و گلادیاتورها اشاره کرد. همچنین این سه نقشه از همان روز اول در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

اما این تنها تغییرات بخش زامبی نیست. در Black Ops 4 شما قادر خواهید بود تا کنترل کاملی روی زامبی‌ها داشته باشید و خودتان زامبی‌های دلخواه خود را در نقشه قرار دهید. مواردی مثل سلامتی زامبی‌ها یا سرعت حرکت آن‌ها و بسیاری از شخصی‌سازی‌های دیگر روی این دشمنان ترسناک و سرسخت، در قالب بخشی جدید به عهده خود بازیکن گذاشته می‌شود. همچنین یک حالت جدید با نام Zombie Rush نیز برای اولین بار به این بخش افزوده خواهد شد. از دیگر تغییرات گیم‌پلی این نسخه، می‌توان به استفاده از هوش مصنوعی به عنوان هم‌تیمی در مبارزه با زامبی‌ها اشاره کرد.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۲۰ مهر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده