نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

نسخه موبایل بازی PUBG به رکورد ۱۰ میلیون بازیکن روزانه دست یافت

سازندگان نسخه‌ی موبایل بازی PUBG از حضور روزانه ۱۰ میلیون نفر در این بازی خبر دادند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کمپانی‌های PUBG Corp و Tencent در جدیدترین اخبار بازی، آماری را منتشر کردند که از آنلاین بودن روزانه ۱۰ میلیون نفر در PUBG Mobile، نسخه‌ی موبایل بازی PUBG خبر می‌دهد؛ لازم به ذکر است که این آمارگیری بدون احتساب بازیکنان چینی انجام شده است. با وجود جدی بودن رقابت میان نسخه‌های موبایل دو بازی PUBG و Fortnite، تعداد بازیکنانی که به صورت روزانه در پاپجی آنلاین می‌شوند بسیار چشم‌گیر است.

کمپانی Tencent و PUBG Corp نسخه‌ی موبایل بازی پابجی را در تاریخ ۱۹ مارس (۲۸ اسفند) به صورت جهانی روی دو فروشگاه App Store و Google Play منتشر کردند. این بازی در ۱۰۰ کشور مختلف به پردانلودترین محصول موجود در این دو فروشگاه تبدیل شد. نسخه‌ی موبایل بازی پابجی در کمتر از یک هفته به این رکورد رسید و به یکی از سریع‌ترین بازی‌هایی تبدیل شد که چنین عملکردی را از خود به جای می‌گذارد.

PUBG Mobile

سازندگان بازی پابجی رابط کاربری این بازی را طوری طراحی کرده‌اند تا کاربران تلفن‌های همراه بتوانند به خوبی آن را روی گوشی‌های‌شان تجربه کنند. تیم سازنده‌ی بازی توجه ویژه‌ای به سیستم کنترل‌ بازی و بهینه‌سازی آن روی تلفن‌های همراه داشته تا برای کاربران تجربه‌ای جذاب، درگیرکننده و روان را به ارمغان بیاورد. تیم سازنده‌ی بازی این اثر را هر ماه بروزرسانی و محتوای جدید به آن اضافه می‌کند.


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده