نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

نام نسخه جدید Battlefield رسما تایید شد؛ رونمایی کامل در ۳ خرداد

الکترونیک آرتز رسما تایید کرد که نام نسخه جدید بتلفیلد، Battlefield V خواهد بود و این بازی سه خرداد به صورت کامل رونمایی می‌شود.

چند روز پیش بود که الکترونیک آرتز اعلام کرد قصد دارد در تاریخ سه خرداد نسخه بعدی بتلفیلد را معرفی کند و حال امروز در جدید‌ترین اخبار بازی، این شرکت اعلام کرده است که نام این بازی Battlefield V خواهد بود. پیش از این شایعه‌هایی مبنی بر این وجود داشت که شاید نسخه بعدی بتلفیلد Bad Company 3 باشد که با مشخص شدن نام رسمی بازی توسط EA، این شایعه‌ها هم رد شده‌اند. 

الکترونیک آرتز به جز اعلام نام رسمی بازی، اطلاعات خاص دیگری از آن به اشتراک نگذاشته و فقط اعلام کرده است که زمان دقیق رونمایی از Battlefield V، ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد سه خرداد به وقت ایران خواهد بود. احتمالا در این تاریخ شاهد انتشار یک تریلر از بازی خواهیم بود و بیش‌تر با حال و هوای آن و دورانی که بازی در آن جریان دارد آشنا خواهیم شد. 

به هر حال طبق نظر برخی افراد و منابع، نسخه بعدی سری بتلفیلد قرار است در جنگ جهانی دوم جریان داشته باشد. با این حال انتخاب نام Battlefield V برای این بازی، باعث می‌شود تا عده‌ای هم احتمالا بدهند که بازی، در دوران جنگ ویتنام جریان داشته باشد و V استفاده‌شده در نام آن به ویتنام مربوط شود. به هر حال باید تا رونمایی رسمی بازی برای پی بردن به این موضوع منتظر بمانیم. 

نظر شما در این مورد چیست؟ دوست دارید نسخه جدید بازی Battlefield در چه زمانی جریان داشته باشد؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده