// پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۷

تبلیغ Spider-Man به مناسبت نمایشگاه E3 2018

جاسیندا چو، کارگردان هنری بازی Spider-Man در توییت خود تصویری از تبلیغ بازی Spider-Man برای نمایشگاه E3 2018 را به‌نمایش گذاشت.

یکی از مواردی که هر ساله شاهد آن هستیم، تبلیغاتی است که به‌مناسبت نمایشگاه E3 انجام می‌شود و در نزدیکی محل برگزاری این نمایشگاه، شاهد نقاشی دیواری‌های بزرگ و بنرهایی از بازی‌های مختلفی هستیم که در این رویداد پرطرفدار به‌نمایش در می‌آیند. حال نمایشگاه E3 2018 هم از این قاعده مستثنا نیست و ظاهرا تبلیغات بازی‌های این نمایشگاه آغاز شده است. با توجه به اخبار بازی منتشر شده، جاسیندا چو، کارگردان هنری بازی Spider-Man، در حساب کاربری توییتر خود تصویری از یک ساختمان بسیار بزرگ را منتشر کرده است که از بالا تا پایین این ساختمان تصویر نقاشی‌شده مرد عنکبوتی را مشاهده می‌کنیم.

تبلیغ E3 2018 بازی Spider-Man

اینطور که به‌نظر می‌رسد، در روزهای آتی باید منتظر پوستر و نقاشی‌های ساختمانی بیشتری از بازی‌های نمایشگاه E3 2018 باشیم. بازی Spider-Man در تاریخ ۱۶ شهریورماه (هفت سپتامبر) به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. در کنار این مورد اگر اطلاعات کاملی از دنیای اسپایدر من ندارید، می‌توانید مقاله ویژه زومجی از بازی Spider-Man را مطالعه کنید. یکی از ویژگی‌های بارز بازی Spider-Man این است که پیتر پارکر چند سالی است که به مرد عنکبوتی تبدیل شده است و از این‌رو شاهد حرکات مبارزه‌ای جالبی از وی هستیم. همچنین نوع حرکات وی در سطح شهر نیز به نحوی است که به‌مخاطب می‌گوید این مرد عنکبوتی، یک مرد عنکبوتی حرفه‌ای و متمایز از سایر مرد عنکبوتی‌ها است. کارگردان خلاق بازی Spider-Man در این باره گفته بود:

۸ ساله که پیتر پارکر به اسپایدرمن تبدیل شده؛ بنابراین شما با یه مردعنکبوتی خام که تازه باید یاد بگیره چه کاری انجام بده طرف نیستین. اون به خوبی با قابلیت‌های خودش برای جابه‌جایی و رفت و آمد در هر شرایطی کوک شده و همه چیز رو مث کف دستش بلده. ما اصلا شرایطی رو ایجاد نکردیم که به خاطر خام بودن اون، حرکات سریع و مسیر‌های متنوعی رو که دوست دارین با هیجان و سرعت پیش ببرید متوقف کنیم. اگر مستقیما با یه ساختمون برخورد کنید، قرار نیست شاهد سقوط یا ضربه دیدن اسپایدرمن باشید؛ بلکه اون طبق شرایط و بسته به زاویه‌‌های خاص، روی این ساختمون راه خواهد رفت. زمانی هم که به بالاترین نقطه ساختمان یعنی سقف آن برسید، دو انتخاب پیش روی شما قرار داره: یا می‌تونید به حرکت سریع خودتون ادامه بدید و روی سقف‌ها راه برید و با پرش‌های کوتاه از این سقف به آن سقف بپرید، یا اینکه با استفاده از یه دکمه در بالای برج، به شکل یک منجنیق با تارهای اسپایدرمن به پرواز در بیایید و مسیر و حرکات سریعی رو که بعد از برخورد به ساختمان متوقف شده بودن ادامه بدید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده