نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

Valve در حال استخدام نیرو برای ساخت بازی‌ های جدید

لیست استخدام Valve خبر از بازی‌های جدید این شرکت می‌دهد.

هر چند شرکت Valve این روزها از طریق استیم و بازی‌های پرطرفداری مثل Dota 2 و Counter-Strike: Global Offensive بر بازار بازی‌های کامپیوترهای شخصی حکمرانی می‌کند، ولی مدت‌ها است اثر جدیدی از این شرکت ندیده‌ایم و خبر جدیدی از سری بازی‌های محبوب آن مثل Portal، Half-Life و Left 4 Dead منتشر نمی‌شود. اما اکنون به نظر می‌رسد می‌توانیم منتظر خبرهای خوشی باشیم.

خبر خوب برای طرفداران ولو این است که لیست بلندبالایی از مشاغل مختلف در سایت این شرکت منتشر شده که تنوع زیادی هم در آن‌ها به چشم می‌خورد. از بخش‌های تجاری و بیزینس تا موارد تخصصی مرتبط با ساخت بازی مثل استخدام طراحان مراحل، طراحان صدا، نویسندگان و همچنین موارد تحقیقی و پژوهشی.

همین‌طور در بخشی از سایت به پروژه‌های در دست ساخت ولو برخورد می‌کنیم که در حال حاضر دو پروژه معرفی شده در این بخش وجود دارند. Artifact، یک بازی کارتی بر پایه بازی Dota 2 و In the Valley of Gods، اثر ماجرایی و روایت‌محور استودیو Campo Santo که چند هفته قبل توسط ولو خریداری شد.

نکته مهم در این میان به جمله‌ای مربوط می‌شود که بعد از معرفی بازی‌های بالا، از عبارت Top Secret و محرمانه استفاده کرده و خبر از آثاری می‌دهد که در دست ساخت هستند، ولی هنوز خبری از آن‌ها منتشر نشده است.

شاید بهتر باشد امید زیادی به معرفی Half-Life 3 نداشته باشیم و ممکن است این بازی هیچ‌وقت ساخته نشود، ولی اگر پروژه‌های محرمانه در سایت ولو را کنار لیست استخدام‌های این شرکت قرار داده و به صحبت‌های چند ماه قبل گیب نیوول رییس ولو در مورد ساخت بازی‌های جدید توسط این شرکت توجه کنیم، می‌توانیم امید داشته باشیم که به زودی خبرهای بیشتری از بازی‌های آینده این استودیو بشنویم.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده