نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸

نسخه نینتندو سوییچ بازی Layton’s Mystery Journey: Katrielle and The Millionaires’ Conspiracy معرفی شد

کمپانی Level-5، سازنده‌ی بازی Layton’s Mystery Journey: Katrielle and The Millionaires’ Conspiracy DX، انتشار این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ را تایید کرد.

در جریان اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی Level-5، سازنده‌ی بازی Layton’s Mystery Journey: Katrielle and The Millionaires’ Conspiracy، قرار است این بازی را برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر کند و با توجه به مطلب منتشر شده در آخرین نسخه‌ از هفته‌نامه‌ی فامیتسو، بازی مذکور قرار است در تاریخ ۹ آگوست (۱۸ مرداد) در کشور ژاپن منتشر شود.

نسخه‌ی اصلی این بازی جولای ۲۰۱۷ (تابستان گذشته) برای 3DS و گوشی‌های هوشمند منتشر شد، اما آن نسخه از بازی که قرار است برای نینتندو سوییچ پورت شود و پسوند DX در پایان نامش قرار دارد، به کاربران اجازه می‌دهد تا از میان کنترل بازی با کنترلرها یا قلمِ لمسی (Touch Pen) کنسول Nintendo Switch، یکی را انتخاب کنند.

کمپانی اسباب‌بازی‌سازیِ ژاپنی Takara Tomy نیز برای این بازی برنامه‌های جالبی دارد و قرار است محصولاتی را عرضه کند که کاربران می‌توانند با استفاده از آن‌ها و به لطف فناوری NFC Correspondence، با بازی ارتباط برقرار کنند. تصاویر این اسباب‌بازی‌ها را که Nazotoki Charm نام دارند در این قسمت می‌بینیم.

:Layton’s Mystery Journey: Katrielle and The Millionaires’ Conspiracy DX


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده