// پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

Fight Night Champion به لیست بازی های Backwards Compatibility اضافه شد

دارندگان بازی Fight Night Champion، می‌توانند این بازی را روی ایکس باکس وان خود تجربه کنند.

مایکروسافت ماه به ماه در حال گسترش سرویس Backwards Compatibility است و میجر نلسون در جریان یک توییت، بازی جدید این سرویس را معرفی کرد. با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کیجر نلسون در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که بازی Fight Night Champion کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، به لیست بازی‌های سرویس Backwards Compatibility اضافه شده است.

بازی Fight Night Champion، پنجمین و جدیدترین نسخه از سری Fight Night، در سال ۲۰۱۱ روانه بازار شد و دارای حالت‌های مختلفی نظیر بخش داستانی بود. بخشی که در جریان آن بازیکنان در نقش اندره بیشاپ، بوکسور حرفه‌ای قرار می‌گرفتند و وی قصد داشت پس از آزاد شدن از زندان، یک بار دیگر وارد مسابقات بوکس شود. با این‌حال اگر از دارندگان بازی Fight Night Champion به صورت فیزیکی و دیجیتالی روی ایکس باکس 360 خود هستید، می‌توانید از این بازی روی ایکس باکس وان خود استفاده کنید. کاربران نسخه دیجیتالی بازی تنها کافی است وارد لیست بازی‌های خود شوند و این بازی را دانلود کنند و کاربران نسخه فیزیکی، با قرار دادن دیسک بازی در کنسول خود، قادر به اجرای Fight Night Champion خواهند بود.

با تمام این تفاسیر اگر هنوز موفق به تجربه بازی نشده‌اید و علاقه‌مند هستید تا Fight Night Champion را تجربه کنید، می‌توانید با پرداخت ۲۰ دلار این بازی را از فروشگاه ایکس باکس خریداری کنید. برای آن دسته از افرادی که اطلاعی از سرویس Backwards Compatibility ندارند، باید گفت که قابلیت Backward Compatibility به دارندگان کنسول Xbox One اجازه می‌دهد تا بازی‌های موجود در لیست این سرویس را که در گذشته برای Xbox 360 عرضه شده‌اند با گرافیکی ارتقا یافته تجربه کنند. همچنین این ویژگی برای بازی‌های Original Xbox نیز در نظر گرفته شده است.

از دیگر اخبار حول سرویس Backwards Compatibility، می‌توان به اضافه شدن ۱۱ بازی کلاسیک برای این سرویس اشاره کرد. از میان بازی‌های کلاسیک اضافه شده، می‌توان به ۶ نسخه از مجموعه جنگ ستارگان اشاره کرد که به‌مناسبت روز جنگ ستارگان به سرویس Backwards Compatibility اضافه شده بودند که شامل بازی Star Wars: Battlefront، بازی Star Wars: Battlefront II، بازی اکشن Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy، بازی اول شخص تیراندازی Star Wars Republic Commando، بازی Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords و بازی Star Wars: Jedi Starfighter می‌شود.

درانتها نظر خود در مورد سرویس Backwards Compatibility و بازی‌های این سرویس را با زومجی در میان بگذارید و اینکه دوست دارید در آینده چه بازی‌هایی به این سرویس اضافه شود؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده