نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

ارتقا به نسخه Definitive Edition برای کاربران پی سی Divinity: Original Sin 2 رایگان خواهد بود

استودیو لاریان اعلام کرد که ارتقای بازی Divinity: Original Sin 2 به نسخه Definitive Edition برای کاربران کامپیوتر رایگان خواهد بود.

بازی نقش‌آفرینی Divinity: Original Sin 2 سال گذشته منتشر شد و به لطف گیم‌پلی درگیرکننده و ارائه تجربه همکاری چندنفره (Co-op) جذاب، هم نظر منتقدان را به خود جلب کرد و هم با استقبال خوب بازیکنان روبرو شد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کاربران کامپیوتر در تابستان سال جاری به صورت رایگان ارتقا به نسخه Definitive Edition بازی Divinity: Original Sin 2 را دریافت خواهند کرد.  

استودیو لاریان از طریق صفحه رسمی بازی Divinity: Original Sin 2 در فیسبوک تایید کرد که دارندگان نسخه کامپیوتر بازی در ماه آگوست (مرداد-شهریور) به صورت یک ارتقای رایگان نسخه Definitive Edition را دریافت می‌کنند و از این طریق توازن میان این نسخه و نسخه‌های کنسولی برقرار می‌شود.

با اینکه نمی‌دانیم نسخه Definitive Edition بازی دارای چه محتوایی خواهد بود، اما استودیو Larian اعلام کرده است که این نسخه «هزاران تنظیمات و تغییرات» را برای بازی Divinity: Original Sin 2 به ارمغان می‌آورد. اگرچه هیچ سخنی از اینکه این نسخه شامل DLC یا محتوای اضافی باشد به میان نیامده و به نظر تنها جنبه گرافیکی بازی در این نسخه مطرح است.

بازی Divinity: Original Sin 2 در حال حاضر در دسترس کاربران PC است و نسخه Definitive Edition در ماه آگوست برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. با این وجود، کاربران Xbox One از این هفته قادر خواهند بود تا از طریق سیستم دسترسی زودهنگام ایکس باکس یعنی Xbox Game Preview به تجربه بازی بپردازند. بازی Divinity: Original Sin 2 در بررسی زومجی نمره بسیار خوب ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از این بررسی به شرح زیر است:

ما در دورانی زندگی می‌کنیم که کم‌تر استودیویی سراغ ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک می‌رود. با این حال، استودیو لارین با خلق بازی Divinity: Original Sin II ثابت کرده که این بازی‌ها هنوز هم می‌توانند به تجربه فوق‌العاده‌ای تبدیل شوند و قادر هستند ساعت‌های طولانی مخاطب را سرگرم کنند. وجود یک سری مشکلات ریز به هیچ‌وجه نمی‌تواند به تجربه بازی Divinity: Original Sin II آسیبی وارد کند و این بازی در طول گیم‌پلی حداقل ۶۰ ساعته‌اش، یک تجربه عالی و شدیدا سرگرم‌کننده است.

شما می‌توانید دیگر اخبار مربوط به بازی Divinity: Original Sin 2 را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نطرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده