// چهار شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹

نقشه Miramar به بازی PUBG Mobile اضافه شد

استودیو پابجی کورپ، بروزرسانی جدیدی برای بازی PUBG Mobile منتشر کرده است که در جریان آن شاهد اضافه شدن نقشه Miramar به بازی هستیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، استودیو پابجی کورپ (PUBG Corp) و استودیو Tencent، سازنده‌های بازی اندروید و آیفون PUBG Mobile، آپدیت جدید این بازی را عرضه کرده‌اند که هم‌اکنون کاربران اندروید و آیفون با مراجعه به فروشگاه گوشی موبایل یا تبلت‌شان می‌توانند این بروزرسانی را دانلود و محتویات جدیدی را که برای‌شان در نظر گرفته شده است تجربه کنند.

مهم‌ترین ویژگی آپدیت 0.5.0 بازی PUBG Mobile اضافه شدن نقشه صحرایی Miramar به بازی است و نکته جالب، این است که نقشه ذکر شده هنوز برای پلتفرم ایکس باکس وان عرضه نشده است. نقشه Miramar فعلا برای ایکس‌باکس وان سومین رویداد آزمایشی خود را پشت سر می‌گذارد و انتظار می‌رود به‌زودی (در ماه جاری میلادی) برای کاربران Xbox One در دسترس قرار بگیرد.

همچنین از دیگر محتویات آپدیت جدید بازی PUBG Mobile می‌توان به اضافه شدن اسلحه و وسیله نقلیه جدید اشاره کرد. از طرفی با این آپدیت فصل دوم بازی اندروید و‌ آیفون PUBG Mobile آغاز شده است و کاربران با انجام چالش‌های هفتگی‌ای که برای‌شان در نظر گرفته شده است، می‌توانند جوایز مختلفی را کسب کنند. در کنار تمامی موارد ذکر شده، برای گیم‌پلی بازی شاهد اضافه شدن ویژگی جدیدی به‌نام Quick Team هستیم که در جریان آن، بازیکنان می‌توانند به‌واسطه یک کد ۶ رقمی، به نزدیک‌ترین بازیکنان محلی خود متصل شوند و یک تیم را تشکیل بدهند و وارد دنیای بازی شوند. در انتها نیز مشخص شده است که بازی در بخش Spectate و همچنین دوربین نیز بهبود یافته است.

تا امروز بروزسانی‌های متفاوتی با محوریت تغییرات گیم‌پلی یا گسترده کردن دنیای بازی PUBG روی موبایل عرضه شده است که ظاهرا تمامی آن‌ها موفقیت‌آمیز بوده‌اند و تیم سازنده بیش از پیش به تلاش‌های خود ادامه می‌دهد تا این بازی تازه عرضه‌شده برای پلتفرم موبایل را تازه و جذاب نگه دارد. از طرفی سازنده، سیستم مکانیزم بازی را طوری طراحی کرده است که ساده‌تر از نسخه کنسولی و کامپیوتر باشد؛ برای مثال در دنیای بازی شاهد ربات‌ها هستیم. البته این گفته بدین معنی نیست که همیشه نظاره‌گر ربات‌ها هستیم. زمانی که به‌عنوان یک شخص تازه‌وارد پا به دنیای پابجی می‌گذارید، در طول مسابقات، تعداد ربات‌ها از تعداد بازیکنان واقعی بیشتر است و این شانس پیروزی شما و کسب رتبه‌های بهتر را افزایش می‌دهد. حال رفته رفته با موفقیت بیشتر، تعداد ربات‌ها در بازی‌های‌تان کمتر خواهد شد و با بازیکنان واقعی بیشتری مواجه می‌شوید.

با تمام این تفاسیر، اگر علاقه‌مند به مطالعه جزئیات کامل آپدیت 0.5.0 بازی PUBG Mobile هستید، می‌توانید به سایت مرجع خبری مراجعه کنید. در آخر نظر شما کاربران زومجی در مورد نسخه موبایل بازی PUBG چیست؟ آیا آن را تجربه کرده‌اید؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده