// چهار شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

سازنده بازی Candy Crush در حال توسعه بازی موبایل Call of Duty است

استودیو کینگ در یک آگهی استخدام اعلام کرده که در حال توسعه یک نسخه از بازی Call of Duty برای پلتفرم موبایل است.

اکثر کابران پلتفرم موبایل، استودیو کینگ را برای ساخت سری محبوب Candy Crush روی موبایل می‌شناسند. با این حال این استودیو کینگ در سال ۲۰۱۵ با رقم قابل توجه ۵.۹ میلیارد دلار توسط کمپانی اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) خریداری شده بود تا بتواند بازی‌های موبایل این استودیو را توسعه دهد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، اخیرا استودیو کینگ یک آگهی کار را منتشر کرده است که در جریان آن اعلام شده است که به‌دنبال یک طراح مراحل برای یک پروژه هیجان‌انگیز جدید هستند.

در جریان این آگهی شغلی استودیو King آمده است:

هدف خلق یک نسخه از سری Call of Duty روی پلتفرم موبایل است که بتواند تعریف دوباره‌ای از این سبک روی موبایل داشته باشد. همچنین شاهد اثری تازه، اجتماعی و بسیار قابل دسترس خواهیم بود؛ آن هم زمانی که می‌خواهیم یک تجربه بسیار معتبر از یک بازی را ارائه دهیم.

از طرفی مشخص شده است که افراد کاندید، تجربه کار کردن روی بازی‌های تیراندازی را نیز کسب خواهند کرد. از این‌رو نسخه کالاف دیویتی روی موبایل استودیو کینگ، یک اثر تیراندازی خواهد بود. در انتها نیز مشخص شده است که اگر درک درستی از بازار نیمه حرفه‌ای و کژوال داشته باشید، این شغل را به‌راحتی دریافت خواهید کرد. همچنین جدا از طراحل مراحل، در آگهی شغلی استودیو کینگ نوشته شده است که آن‌ها به یک مهندس شبکه ارشد و توسعه دهنده ابزار ارشد نیز نیاز دارند.

جدا از بازی Call of Duty استودیو کینگ، تا به‌حال بازی‌های دیگری از این مجموعه روی موبایل عرضه شده است که جدیدترین آن، بازی Call of Duty: Heroes بوده است. بازی موبایل Call of Duty: Heroes یک اثر نقش استراتژی است که در جریان‌ آن شما کنترل قهرمان‌های نسخه‌های مختلف کالاف دیوتی نظیر بازی Call of Duty: Black Ops II را برعهده خواهید گرفت.

تمامی این اخبار در حالی است که چندی پیش، کدی جانسن، رئیس بخش انتشارات اکتیویژن، اعلام کرده بود که به‌دنبال موفقیت بازی Fortnite Mobile، آن‌ها امکان دارد سرمایه‌گذاری سنگینی روی پلتفرم موبایل انجام دهند و به‌نظر می‌رسد این کار صورت گرفته است. از طرفی امکان دارد بازی جدید استودیو کینگ از سری Call of Duty، یک بازی در سبک بتل رویال باشد. کدی جانسن در این باره گفته بود:

وقتی با نوآوری‌هایی این‌چنین جالب و تاثیرگذاری رو به رو می‌شیم، سریعا به بهترین راه‌های الهام‌گیری از اون‌ها پی می‌بریم. هنگام مشاهده‌ی چیز‌هایی که این‌گونه مخاطبان ما رو به سمت خودشون جذب می‌کنند، ما به عالی‌ترین شکل ممکن از اون‌ها الهام خواهیم گرفت.

درآخر نظر شما کاربران زومجی در مورد این خبر چیست؟ آیا در صورت ساخته شدن جدیدترین نسخه از سری کلاف دیوتی روی موبایل آن را تجربه خواهید کرد؟ همچنین هواداران سری Call of Duty، می‌توانند فردا منتظر منتشر شدن اطلاعات بیشتر از بازی Call of Duty: Black Ops 4 باشند که طبق وعده‌های سازنده، در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه (۱۷ مه) در جریان یک لایو استریم، اطلاعات متعددی از بازی و دنیای Black Ops 4 در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده