نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

همکاری سازنده Just Cause با اید سافت‌ ور در توسعه بازی Rage 2

استودیو اولانچ، سازنده بازی‌هایی چون Just Cause و Mad Max، قرار است در توسعه بازی Rage 2 با اید سافت‌ور همکاری داشته باشد. 

بازی Rage 2 دیروز رسما معرفی شد و امروز هم قرار است شاهد انتشار اولین ویدیو از گیم‌پلی این بازی باشیم. در حالی که بتسدا در ویدیو معرفی بازی اطلاعات خیلی زیادی از آن به اشتراک نگذاشت، اما پس از معرفی این بازی، در سایت رسمی این شرکت صفحه‌ای مخصوص Rage 2 ایجاد شد که در آن، اطلاعات جالبی پیرامون بازی منتشر شده است. 

در وهله اول، بازی Rage 2 قرار است برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و ویندوز منتشر شود. علاوه بر این، طبق اعلام بتسدا، این بازی یک اثر شوتر جهان‌باز خواهد بود که در آن، بازیکن می‌تواند با آزادی کامل به هر قسمتی که می‌خواهد برود و هر آنچه را که می‌خواهد از بین ببرد یا منفجر کند! همچنین جهان بازی در هرج و مرج کامل است و خیلی نباید به بودن مواردی مثل نظم و قانون در آن امیدوار باشید. 

اما یک نکته جالب دیگر در مورد بازی، این است که در صفحه مربوط به آن، نام استودیو اولانچ، سازنده بازی‌هایی Rage و Just Cause هم به عنوان توسعه‌دهنده بازی دیده می‌شود. البته بتسدا تایید کرده که اید سافت‌ور، سازنده نسخه اول Rage، با همکاری استودیو Avalanche این بازی را خواهند ساخت. تریلر منتشر‌ شده از Rage 2 حس و حال نزدیکی به مد مکس داشت و شاید این مساله به دلیل حضور استودیو اولانچ در بین توسعه‌دهندگان این بازی باشد. از طرف دیگر این استودیو سابقه نسبتا خوبی در ساخت بازی‌های جهان‌باز دارد و قطعا حضور آن‌ها از این حیث هم به نفع Rage 2 خواهد بود. 

با اینکه هنوز تاریخ انتشار بازی Rage 2 اعلام نشده است، ولی انتظار می‌رود که در جریان کنفرانس E3 2018 بتسدا اطلاعاتی پیرامون این موضوع منتشر شود. چرا که بتسدا چند سالی است بازی‌هایش را با فاصله کوتاهی پس از معرفی منتشر می‌کند و احتمالا این ساخته استودیو‌های اید سافت‌ور و اولانچ هم از این قاعده پیروی خواهد کرد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده