// سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۳

رویداد سالگرد بازی Overwatch‌ معرفی شد

رویداد سالگرد بازی Overwatch با محوریت یک نقشه و آیتم‌های جدید در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دو سال پیش بود که بازی Overwatch برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان روانه بازار شد و توانست به‌موفقیت بالایی دست پیدا کند و در همان سال، لقب بهترین بازی سال را از آن خود کرد. یکی از مواردی که سبب شده بازی تیراندازی اول شخص کمپانی بلیزارد (Blizzard Entertainment) به یک اثر موفق تبدیل شود، رویدادهای مختلفی است که در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که یکی از آن‌ها، رویداد سالگرد این بازی است.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، رویداد سالگرد Overwatch که به‌مناسبت دومین سالگرد این بازی در نظر گرفته شده است، معرفی شد و کاربران می‌توانند در زمان عرضه، محتوای جدید این رویداد را تجربه کنند. در میان محتویات اضافه شده به این رویداد بازی Overwatch، می‌توان به اضافه شدن هشت پوسته لجندری و سه پوسته اپیک اشاره کرد. همچنین قهرمان‌های دوم‌فیست، مویرا و بریجیت، ایموت‌های جدید رقص دریافت کرده‌اند. همچنین گفته شده است که تمامی آیتم‌های تزئینی گذشته و حالت Brawl برای بخش آرکید به بازی Overwatch بازگشته است.

در این میان مهم‌ترین محتوای رویداد سالگرد بازی Overwatch را می‌توان نقشه جدید Petra دانست که برای حالت Deathmatch در نظر گرفته شده است. در ادامه نیز آمده است که یک حالت رقابتی جدید نیز به Deathmatch اضافه شده است. در این میان این نکته را بگویم که حالت رقابتی اضافه شده، جدای از حالت رقابتی اصلی بازی Overwatch است و سیستم لیدربورد و بخش رتبه‌بندی مهارت مخصوص به خودش را دارد.

دومین رویداد سالگرد بازی Overwatch از تاریخ یکم خرداد (۲۲ مه) در دسترس قرار خواهد گرفت و تا تاریخ ۲۱ خرداد ماه (۱۱ ژوئن) ادامه خواهد داشت. همچنین اعلام شده است که کاربران می‌توانند از جعبه‌های لوت جدید بازی نیز استفاده کنند. در مدت زمان ذکر شده برای رویداد بازی Overwatch، اشخاصی که وارد بازی شوند، یک جعبه لوت به‌رایگان دریافت خواهند کرد که شامل آیتم‌های لجندری است.

درانتها می‌توان به باندل جعبه‌های لوت بازی اشاره کرد که با پرداخت پول، می‌توانید صاحب ۵۰ عدد جعبه لوت و یک جعبه لجندری شوید و بلیزارد اعلام کرده است که تمامی جعبه‌های لوت رویدادهای گذشته، به این رویداد اضافه خواهند شد. با تمام این تفاسیر نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Overwatch و رویدادهای فصلی و مناسبتی این بازی چیست؟

از دیگر اخبار حول بازی Overwatch می‌توان به معرفی نسخه لجندری ادیشن بازی اشاره کرد که این نسخه یک خرداد ماه در دسترس قرار خواهد گرفت. این نسخه که تنها به صورت دیجیتالی به‌فروش می‌رسد، شامل بازی اصلی و ۱۵ پوسته می‌شود که این پوسته‌ها ترکیبی از پوسته‌های لجندری، اپیک و اصلی بازی Overwatch هستند. همچنین از تاریخ چهارم خرداد ماه (۲۵ مه) کاربران پلتفرم‌های بازی می‌توانند Overwatch را به مدت سه روز رایگان تجربه کنند. بلیزارد اعلام کرده است که کاربران PS4 برای تجربه بازی نیاز به پلی استیشن پلاس ندارند اما هنوز مشخص نشده است که آیا کاربران Xbox One به اشتراک طلایی نیاز دارند یا نه.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده