// دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

جزییاتی از آپدیت بازی Total War Saga: Thrones of Britannia منتشر شد

جدیدترین آپدیت بازی Total War Saga: Thrones of Britannia قصد دارد روند بازی را سخت کند.

پس از عرضه Total War Saga: Thrones of Britannia، بازی با شکایات زیادی از سوی بازیکنان آن همراه شد. در حالی که خیلی از بازیکنان از تغییرات یاد شده در این نسخه همچون Recruiment رضایت داشتند اما در آن سو خیلی از کاربران از آسان بودن روند این بازی شکایت کردند. در این راستا، جک لاستد، کارگردان خلاق این بازی، در سایت رسمی Total War اعلام کرد که ایرادات یاد شده را بررسی کرده‌اند و با آپدیتی روند بازی را سخت‌تر می‌کنند تا اینکه بازیکنان بتوانند در حین آن به چالش کشیده شوند. گفتنی است که سه شنبه هفته جاری این محتوا در قالب فاز آزمایشی (بتا) در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

خیلی از بازیکنان از دریافت بیش از حد غذا و پول در بازی نیز خبر دادند. این موضوع تنها به منابع بازی خلاصه نشد بلکه بازیکنان از آسان بودن نبرد بازی و همچنین کوتاه بودن کمپین آن نیز ابراز ناراحتی کردند. به نقل از پستی در وبلاگ، لاستد در این بار گفت:

گویا Throneها چالش‌های سختی را برای ادامه بازی در اختیار بازیکنان قرار نمی‌دهند. این موضوعی است که ما می‌توانیم به راحتی برطرف و با آپدیتی بازی را متعادل سازی کنیم.

total war saga

در این راستا لاستد با انتشار فهرستی از آپدیت آتی بازی Total War Saga: Thrones of Britannia خبر داد:

  • بهینه سازی شرایط پیروزی
  • افزایش مصرف مواد غذایی از ساختمان‌ها
  • افزایش قیمت ساختمان‌ها
  • بهینه سازی روند فساد و کاهش فساد در برخی از Marketها تا از این رو میزان دریافت طلا در اواخر بازی کاهش یابد
  • کاهش امتیاز از برخی موارد زمانی که نبرد‌ها به نفع یک سمت پیش می‌رود تا اینکه هوش مصنوعی (AI) به بررسی آن بپردازد
  • متعادل سازی نبرد‌ها در بخش چندنفره با توجه به بازخورد منفی انجمن‌های این بازی
  • در کنار تغییرات یاد شده، آپدیت جدید بهبودهایی را در قسمت‌های مختلف بازی همچون رابط کاربری و دیگر موارد بازی اعمال می‌کند

لاستد در ادامه افزود:

در جریان فاز بتای عمومی ما به متعادل سازی بازی ادامه خواهیم داد و البته در آینده نیز با آپدیت‌های مختلف به بهبود بخشیدن به بازی خواهیم پرداخت.

وی همچنین به نارضایتی برخی از کاربران با توجه به غیبت المان‌هایی در نسخه جدید Total War اشاره کرد. گویا این موارد در این بازی یا به طور کلی حذف شده‌اند یا اینکه به حدی تغییر پیدا کرده‌اند که روی کمپین بازی تاثیر گذاشته‌اند. وی افزود:

در این راستا ما باید به مکانیزم‌های بازی به خصوص روند فرقه‌ها و فرهنگ‌ها نگاهی بیاندازیم و تصمیم بگیریم که چه تغییراتی روی این آیتم‌ها کارساز خواهد بود.

در حالی که سازندگان تنظیمات و سیستم قدیمی را به این بازی اضافه نخواهند کرد، اما در آن سو قصد دارند با المان‌های جدید، روند سرگرم کننده‌ای برای بازیکنان بازی Thrones of Britannia به ارمغان بیاورند. بازیکنان همچنان برای بهبود بخشیدن به بازی، بازخورد‌های خود را در انجمن توتال وار منتشر می‌کنند که بیشتر در این موارد شاهد ایراداتی مربوط به بخش مکانیزم فرقه و فرهنگ بازی می‌شود.

آپدیت جدید بازی Total War Saga: Thrones of Britannia سه شنبه هفته جاری که مصادف می‌شود با تاریخ ۱۵ مه (۲۵ اردیبهشت) در قالب فاز آزمایشی منتشر می‌شود. بازی مذکور در سبک استراتژی طراحی شده است و هم اکنون برای کاربران پی سی در دسترس قرار دارد. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید و برای تماشا تریلر‌ها و خبر‌های پیشن به صفحه اختصاصی آن در زومجی نگاهی بیاندازید.

نظرات خود را در مورد این بازی و تغییرات یاد شده با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده