// یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

تریلر جدید بازی The Crew 2 با محوریت مسابقات آفرود

در تریلر جدید بازی ریسینگ The Crew 2 قرار است با یکی از مشهورترین خودروهای جهان سری به بیابان‌ها و مسیرهای خاکی پر پیچ و خم بزنیم.

در ادامه تریلرهای بازی The Crew 2 که هر بار یکی از خودروهای شاخص حاضر در این اثر را به نمایش می‌گذارد، این بار سراغ مسابقات آفرود با یکی از معروف‌ترین برندهای خودروسازی حال حاضر جهان خواهیم رفت. در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت و استودیو Ivory Tower تریلر جدیدی از بازی در حال توسعه خود منتشر کردند که خودرو مرسدس بنز ایکس کلاس را به نمایش می‌گذارد. این کلاس که تولید آن از سال ۲۰۱۷ توسط خودروساز آلمانی آغاز شده است، قرار است در رقابت‌های آفرود یکی از سورپرایزهای The Crew 2 باشد.

مرسدس بنز X Class با بهره‌گیری از موتور ۴ سیلندر توربوشارژ دیزلی و سیستم چهارچرخ محرک 4MATIC یکی از بهترین گزینه‌های بازیکنان برای رقابت در باتلاق‌های پرگل و لای، شن‌زار‌های بی‌انتها و حتی مسیرهای برفی و کوهستانی آمریکا خواهد بود. یکی از نکات این تریلر جدید، اشاره به محیط‌های خارج از شهر برای اولین‌بار است که به نظر می‌رسد از تنوع بالایی برخوردار هستند و همانند نسخه قبلی محیط وسیعی را در اختیار بازیکن قرار خواهند داد.

دانلود از آپارات

بازی ماشین سواری The Crew 2 در تاریخ ۸ تیر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد که اگر اقدام به پیش‌خرید آن کرده باشید، به پک خودروهای Legendary Motors دسترسی خواهید داشت که شامل مرسدس C 63 AMG 2016 و همچنین موتور هارلی دیویدسون Iron 883 2018 است. همچنین اگر از مشترکین طلایی یوبیسافت استور هستید، سه روز زود‌تر و از تاریخ ۵ تیر می‌توانید این اثر را تجربه کنید. نسخه آزمایشی بازی The Crew 2 نیز به‌زودی در دسترس قرار خواهد گرفت که با مراجعه به سایت یوبی سافت می‌توانید برای دریافت آن ثبت‌نام کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده