نویسنده: حسین صدری
// دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۲

بازی Crystal Crisis برای نینتندو سویچ معرفی شد

کمپانی Nicalis به تازگی از بازی سبک پازل مبارزه‌ای خود رونمایی کرده که در آن شاهد کراس‌ اوری بین بازی‌های محبوب این شرکت هستیم.

با این که کپکام اعلام کرده بود قرار است از بازی جدیدی در سبک پازل مبارزه‌ای برای موبایل رونمایی کند، یک بازی در همین سبک برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی شد. Nicalis به تازگی از بازی جدید خود با نام Crystal Crisis در سبک پازل فایتینگ پرده برداشته است. اثری که پازل‌های آن با کنار هم چیدن رنگ‌های مختلف حل می‌شوند و عناصر بازی‌های مبارزه‌ای را نیز می‌توان در آن مشاهده کرد. بازی Crystal Crisis کراس‌-اوری خواهد بود بین همه‌ی کارکترهایی که نیکالیس تا به حال در آثار مختلف آن‌ها را خلق کرده است.

بازیکنان در Crystal Crisis قرار است تا با کنار هم چیدن رنگ‌های مختلف و کسب امتیازات مربوطه به آن‌ها، نوار حمله‌ی خود را پر کنند و با استفاده از آن به دیگر بازیکنان حمله کنند تا بتوانند آن‌ها را شکست دهند. بازی در واقع ترکیبی از گیم‌پلی سبک تتریس و بازی‌ مبارزه‌ ای است. شما همچنین این اجازه را دارید که با کنار هم گذاشتن برخی از الماس‌ها، انتخاب‌ها و گزینه‌های خود را بیشتر کنید. در بحث حالت‌های مختلف بازی، Crystal Crisis شامل حالت‌هایی چون Survival، تگ-تیم، حالت آموزشی و صدالبته بخش چند نفره به دو صورت محلی و آنلاین خواهد بود.

در بحث کارکترها و این که چرا این بازی یک کراس-اور است، باید گفت که تعداد زیادی از شخصیت‌های مختلف از دنیاهای مختلف در این بازی کنار هم جمع می‌شوند. اگر بخواهیم به برخی از آن‌ها اشاره کنیم می‌توانیم کوت، بالوس، کرلی بریس از Cave Story، آیزک از The Binding of Issac، پرنسس سولانژ از Code of Princess، جیم هاوکینگز، آبان، تینا از 1001 Spikes، رئیس تامپسون و زامبی از The Tempura of the Dead، آکوجی از Akuji the Demon، شوالیه از Hydra Castle Labyrinth، شخصیت مشهور تزوکا پروداکشنز یعنی اتم، بلک جک و هلن از Blade Strangers قرار است در این بازی کنار هم جمع شوند و به مبارزه بپردازند.

Crstyal Crisis همچنین قرار است در آینده نیز میزبان برخی از کارکترهایی که در بازی‌های در دست توسعه‌ی نیکالیس نقش‌آفرینی می‌کنند باشد؛ بازی‌هایی چون vampire-killer Hunter، Gothic vampire Elise و A Ninja. در هنگام عرضه، این بازی برای طرفداران به قیمت ۳۹.۹۹ دلار در دسترس خواهد بود و همانند تمامی بازی‌هایی که نیکالیس آن‌ها را به صورت فیزیکی عرضه می‌کند، این بازی نیز از یک دفترچه‌ی راهنمای کاملا رنگی بهره می‌برد. جایزه‌ی دیگری نیز در بسته‌ی فیزیکی بازی موجود خواهد بود که هنوز از ماهیت آن خبری نداریم و معرفی آن به آینده موکول شده است.

در ادامه می‌توانید نخستین اسکرین‌شات‌هایی را که از این بازی منتشر شده است مشاهده کنید. Crystal Crisis قرار است پاییز امسال به صورت انحصاری برای پلتفرم نینتندو سویچ راهی بازار شود.    


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده