نویسنده: محمد حیدری
// شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

استعفای مدیر عامل Gamestop تنها سه ماه پس از انتصاب

 تنها بعد از گذشت حدود سه ماه از انتصاب مایکل مولر به عنوان مدیر عامل تازه‌ی گیم‌استاپ، این کمپانی طی بیانه‌ای از استعفای او خبر داده است.

هنوز حدود سه ماه از انتصاب مایکل مولر (Michael Mauler) به عنوان مدیر عامل تازه‌ی کمپانی گیم‌استاپ (Gamestop) نگذشته است که اکنون خبر استعفای وی به دلایل شخصی به یکی از تیتر‌های داغ مجامع خبری گیمینگ تبدیل شده است.

درخواست استعفای مولرِ ۵۶ ساله به سرعت پذیرفته شد و تا زمان تصمیم‌گیری‌های نهایی در مورد مدیر تازه، دنیل دی‌متیو (Daniel DeMatteo) از بنیان‌گذاران این کمپانی به عنوان مدیر‌عامل موقت این شرکت انتخاب شده است.

دنیل دی‌متیو در مورد این انتصاب موقت این‌گونه توضیح داده است:

با توجه به آشنایی، علاقه و سابقه‌ی من نسبت این کمپانی و همکاران من در آن، برداشت چنین قدمی برای بنده امری طبیعی به‌حساب می‌آمد و تا زمانی که تیم مسئول، یک مدیر عامل دائمی را برای کمپانی انتخاب می‌کنند من هدایت فعالیت‌های شرکت را بر عهده خواهم گرفت. همچنین خوشحالم که در این مسیر شخصی همچون راب لویید (Rob Lloyd) مدیر مالی کمپانی با حدود ۲۲ سال سابقه را در کنار خود دارم. ما با باوری قوی نسبت به اهداف و آرمان‌های Gamestop و همکاران پرشورمان، به ادامه‌ی فعالیت‌ها و دنبال کردن موقعیت‌های پیش‌روی کمپانی در سال ۲۰۱۸ خواهیم پرداخت.

دی‌متیو پیش از این نیز یک‌بار دیگر و هنگامی که جی.پاول رینز (J. Paul Raines) به دلیل مشکلات سلامتی از این سمت کناره‌گیری کرده بود به عنوان مدیرعامل موقت کمپانی انتخاب شده و سکان هدایت Gamestop را به دست گرفته بود. اوایل سال جاری خبر درگذشت رینز در رسانه‌ها پیچید و اندکی بعد مولر به عنوان مدیرعامل دائم کمپانی انتخاب شد. حال در بیانیه‌ی تازه‌ی Gamestop اشاره‌ی بسیار مختصری به فعالیت‌های او در چند ماه گذشته شده است و مسئولان این شرکت تنها به ذکر این نکته که او به دلیل مشکلات شخصی از این سمت کناره‌گیری کرده است بسنده کرده‌اند.

علاوه بر این موضوعات، چشم‌انداز آینده‌ی این کمپانی برای سال پیش‌رو نیز باعث نگرانی سرمایه‌گذاران شده است. سهام این شرکت تقریبا به نصف آنچه در سال گذشته‌ بود کاهش پیدا کرده است و در مقایسه با دارایی این شرکت در سال‌هایی همچون ۲۰۰۷ و ۲۰۱۳، که نقاط اوج سهام این کمپانی بودند نیز بسیار ناچیز به‌حساب می‌آید. حال با ورود این کمپانی به بازار‌هایی همچون بازی‌های دیجیتال و صدالبته بازی‌های موبایل و غیره، مسیر رقابت برای این کمپانی به مسیری پرپیچ و خم و دشوار بدل شده است.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده