نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵

احتمال معرفی نسخه جدید Mortal Kombat در آینده نزدیک

اد بون، سازنده سری Mortal Kombat، اخیرا توییت جالبی منتشر کرده است که شاید بی‌ارتباط با نسخه بعدی این بازی نباشد. 

هر وقت بخواهیم از بازی‌های مبارزه‌ای و بهترین‌های این سبک صحبت کنیم، حتما باید اسمی هم از Mortal Kombat با مبارزین دوست‌داشتنی و سبک مبارزات خشنش بیاوریم؛ بازی‌ای که ساخته استودیو ندررلم است و تا به امروز، نسخه‌های متعددی از آن منتشر شده است. آخرین نسخه این مجموعه Mortal Kombat X بود که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و البته، بعدا یک نسخه کامل‌تر از آن با نام Mortal Kombat XL هم در دسترس قرار گرفت. با این حال شاید امسال، شاهد معرفی یک مورتال کامبت جدید باشیم. 

در جدید‌ترین اخبار بازی منتشر‌شده، اد بون، کارگردان مجموعه مورتال کامبت، توییت جالبی منتشر کرده است که خیلی هم بی‌ارتباط به این سری نیست. در واقع، یکی از کاربران در توییتر به اد بون گفته بود که اگر بسته الحاقی جدید بازی Injustice 2 امسال منتشر شود بسیار جالب خواهد بود و اد بون هم در جواب این کاربر، از عبارت You know what ELSE would be kool به معنی «می‌دانی چه چیز دیگری می‌تواند جالب باشد؟» استفاده کرد. اما نقطه جالب در این توییت، نوشتن واژه Cool با حرف K به جای C است و خب حرف K، چیزی است که در اسم بازی مورتال کامبت هم استفاده می‌شود و کلمه Combat در اسم این بازی، به شکل Kombat نوشته می‌شود. 

همین مساله و استفاده اد بون از حرف K به جای C، باعث شده تا برخی طرفداران و گیمر‌ها به این نتیجه برسند که سازنده مورتال کامبت، از این طریق قصد داشته به نسخه بعدی بازی اشاره کند؛ نسخه‌ای که بعید نیست در جریان E3 2018 شاهد رونمایی و معرفی آن باشیم. با این حال هنوز چیزی به صورت قطعی مشخص نشده است و برای مطمئن شدن در این مورد، باید تا انتشار اطلاعات دقیق‌تر و رسمی‌تر منتظر بمانیم. 

نظر شما در مورد احتمال معرفی نسخه جدید مورتال کامبت چیست؟


منبع GameInformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده