// جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۲

فصل هان سولو بازی Star Wars Battlefront 2‌ به زودی آغاز می‌شود

در جریان اکران فیلم Solo: A Star Wars Story، الکترونیک آرتز رویداد مخصوصی را برای Star Wars Battlefront II با محوریت شخصیت هان سولو ترتیب داده است.

با توجه به نزدیک شدن به اکران فیلم Solo: A Star Wars Story، کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و استودیو EA Dice، ناشر و سازنده بازی Star Wars Battlefront 2، فصلی ویژه برای این بازی با نام فصل هان سولو در نظر گرفته‌اند که در جریان آن شاهد اضافه شدن حالت و محتویات جدیدی به بازی هستیم. طبق جدیدترین اخبار بازی، اولین فاز از فصل هان سولو از تاریخ ۲۶ اردیبهشت‌ماه (۱۶ می) برای کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت.

تیم سازنده برای فاز اول از محتویاتی استفاده کرده است که به سه‌گانه اصلی جنگ ستارگان شباهت داشته باشد؛ از این‌رو استودیو EA Dice نقشه Jabba's Palace نسخه اول Star Wars Battlefront را به بازی اضافه خواهد کرد. همچنین گفته شده است که از این نقشه می‌توانید در حالت‌های Blast ،Heroes vs. Villains و حالت جدید بازی به نام Hero Showdown، استفاده کنید. Hero Showdown، جدیدترین حالت بازی Star Wars Battlefront 2 که از هفته آینده به بازی اضافه می‌شود، شامل نبردهای دو به دو Hero vs. Villains است که هر تیم که بتواند تیم مقابل را سریع‌تر از بین ببرد، برنده بازی خواهد بود.

همچنین الکترونیک آرتز اعلام کرده است که بازیکنان باید با استراتژی و تاکتیک‌های خاصی این حالت را انجام دهند تا بتوانند پیروز میدان باشند و از طرفی پس از هر دور، اعضای تیم شما تغییر پیدا خواهند کرد. در ادامه مشخص شده است که یک سری پوسته نیز به بازی اضافه خواهد شد که از میان آن‌ها می‌توان به Lando Calrissian's Skiff Guard و Leia in Boushh اشاره کرد. کاربران می‌توانند پوسته‌های ذکر شده را از طریق پول داخل بازی (کردیت) یا کریستال (با پول واقعی خریداری می‌شود) خریداری کنند.

در انتها مشخص شد که در فاز اول فصل هان سولو شاهد حالت Starfighter Custom Arcade هستیم که کاربران در جریان بازخوردهای متفاوت خواستار اضافه شدن‌اش به بازی Star Wars Battlefront 2 بودند. الکترونیک آرتز اعلام کرده در این حالت شما می‌توانید تجربه‌ای متفاوت را در کابین خلبان کسب کنید. اینکه شما با X-wings دشمنان را از طریق اسلحه TIE/LN نابود کنید یا اینکه وارد Millennium Falcon شوید و به‌دور دشمنان بچرخید و آن‌ها را از بین ببرید، به خودتان بستگی دارد. حالت Starfighter Custom Arcade همان جنگ‌های فضایی را در خود جای داده است، ولی بازیکنان می‌توانند شخصی‌سازی‌های مختلفی را روی آن انجام دهند.

با این حال باید منتظر ماه ژوئن و فاز دوم فصل هان سولو بمانیم و ببینیم الکترونیک آرتز و استودیو EA Dice چه محتویاتی را برای کاربران خود در نظر گرفته‌اند. در انتها نظر شما کاربران زومجی در مورد پشتیبانی الکترونیک آرتز از بازی Star Wars Battlefront 2 چیست؟ از دیگر اخبار حول الکترونیک آرتز می‌توان به گزارش مالی این کمپانی اشاره کرد. اندرو ویلسون، مدیرعامل الکترونیک آرتز در این باره گفته بود:

سال مالی ۲۰۱۸، سال رشد اقتصادی و تحولات مداوم کمپانی الکترونیک آرتز است. در این بازه زمانی ما توانستیم مجموعه‌های اصلی یعنی سری‌های فیفا، بتلفیلد و The Sims را در سراسر جهان و روی پلتفرم‌های بسیاری عرضه کنیم. در سال پیش رو ما جهان بازی‌های ویدیویی را با تجربه‌های تازه و شگفت‌انگیز، IP جدید، رقابت‌های بیشتر و سرویس‌های اشتراکی منحصر‌به‌فرد گسترش خواهیم داد. هیچ دوره‌ای از نظر جذب و سرگرم کردن جوامع جهانی با زمان حال قابل مقایسه نیست.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده