نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۷

بازی Vainglory به زودی از کنترلر پشتیبانی خواهد کرد

آپدیت بعدی بازی Vainglory قابلیت پشتیبانی از کنترلرها، گفتگوی صوتی و جدول امتیازات جهانی را به بازی اضافه می‌کند.

استودیو سوپر اویل مگاکورپ (Super Evil Megacorp) در سال ۲۰۱۴ بازی Vainglory را برای دستگاه‌های موبایل مبتنی بر اندروید و iOS منتشر کرد و این بازی به لطف طراحی منحصربه‌فرد شخصیت‌ها و گیم‌پلی جذاب توانست محبوبیت زیادی میان بازیکنان کسب کند. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی موبایل مطلع شدیم که به زودی قابلیت پشتیبانی از کنترلرها به بازی Vainglory اضافه خواهد شد که خبر خوبی برای آن دسته از بازیکنانی به حساب می‌آید که از کنترل لمسی متنفر هستند.

بروزرسانی بعدی بازی Vainglory قابلیت گفتگوی صوتی و پشتیبانی از کنترلرها را برای بازی به ارمغان می‌آورد

پس از اضافه شدن قابلیت پشتیبانی بازی از کنترلرها شاهد حذف کنترل لمسی نخواهیم بود و این کاملا به شما بستگی دارد که چگونه می‌خواهید به تجربه بازی بپردازید. همچنین بخشی از بروزرسانی آینده بازی به گفتگوی صوتی یا Voice Chat اختصاص دارد که امکان برقراری ارتباط با دوستان از طریق بازی را برای بازیکنان فراهم می‌کند. این قابلیت در ابتدا در دسترس حامیان برجسته خواهد بود، اما پس از اینکه به شرایط پایدار برسد، در دسترس تمام بازیکنان قرار می‌گیرد.

علاوه بر این، به زودی شاهد راهیابی جدول امتیازات جهانی (Leaderboards) به بازی خواهیم بود که پاداش‌های خاصی را در دسترس بازیکنان برتر قرار می‌دهد. بازیکنان به لطف این قابلیت می‌توانند وضعیت خود را نسبت به دوستان، اعضای تیم و همچنین منطقه ارزیابی کنند. در زمان نگارش خبر تاریخ انتشار بروزرسانی جدید بازی Vainglory اعلام نشده بود، اما به محض انتشار این بروزرسانی آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

بازی Vainglory در حال حاضر در اندروید و iOS در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۸ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Vainglory می‌تواند نقطه عطفی برای حضور این سبک از بازی‌ها، با قدرت بیشتر باشد. حضور این نوع بازی‌ها مخصوصاً در دستگاه‌هایی با صفحه بزرگ می‌تواند لذت‌بخش باشد و دنیای بازی‌ها را به دو دسته تبلت و گوشی بکشاند، که این خود، انقلابی در عرصه بازی‌های دستگاه‌های همراه است.

شما می‌توانید اخبار پیشین بازی وین گلوری را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DroidGamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده