// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۹

آپدیت جدید God of War، قابلیت Photo Mode را به بازی اضافه کرد

استودیوی سانتا مونیکا، در جدیدترین آپدیت God of War، قابلیت Photo Mode را به بازی اضافه کرد. با زومجی همراه باشید تا جزییات این بخش را با هم مرور کنیم.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیوی سانتا مونیکا بروزرسانی جدید بازی God of War را منتشر کرد. این آپدیت با نسخه ۱.۲۰ در حال حاضر آماده دانلود است و علاوه‌بر قابلیت جدید Photo Mode، شاهد بهبود برخی از بخش‌های بازی هستیم.

همانطور که سونی پیشتر هم اعلام کرده بود، حالت Photo Mode به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با استفاده از یک سری فیلترها، کادربندی‌ها و دیگر تنظیمات از محیط بازی اسکرین‌شات بگیرند. پس از نصب این بروزرسانی، بازیکنان می‌توانند از طریق منو Option یا در بخش تنظیمات بازی از طریق فعال‌سازی Touch Pad Quick Access، به این حالت دسترسی پیدا کنند.

بازیکنان می‌توانند دوربین را با استفاده از استیک‌های چپ و راست در حالت Photo Mode بچرخانند و با استفاده از دکمه‌های L2 و R2 آن را بالا و پایین ببرند. حالت عکاسی اضافه شده همچنین مجهز به پنج تب مختلف است که به بازیکنان اجازه می‌دهند تا عمق دید، میزان نوردهی و دیگر موارد را تنظیم کنند. توضیح مربوط به هر بخش را می‌توانید در ادامه مطالعه کنید:

  • دوربین (Camera): در این بخش می‌توان گستره‌ی دید، فاصله کانونی و چرخش دوربین را تنظیم کرد.
  • روزنه (Aperture): در این بخش می‌توان عمق دید، فاصله فوکوس و F-stop (اندازه دیافراگم) را تنظیم کرد. 
  • فیلترها (Filters): در این بخش می‌توان Film Grain‌ (تنظیم دانه‌بندی تصویر)، میزان نوردهی، فیلتر و شدت فیلتر را تنظیم کرد.
  • کادربندی‌ها (Borders): این بخش به تصویرتان نقش و نگار اضافه و شدت و محل قرارگیری آن‌ها را تنظیم می‌کند. همچنین این بخش شامل انواع کادربندی‌‌ها و لوگوی رسمی God of War است.
  • کاراکترها (Characters): در این بخش می‌توان میزان دید شخصیت‌های کریتوس و آترئوس و تمامی دیگر شخصیت‌های موجود در صحنه را تنظیم کرد. همچنین قابلیت ویژه‌ای در این بخش قرار گرفته است که بر اساس آن شما می‌توانید حالت‌های چهره کریتوس و آترئوس را تغییر دهید!

علاوه بر حالت Photo Mode، بروزرسانی نسخه ۱.۲۰ بازی، اندازه متون رابط کاربری و منوهای بازی God of War را هم افزایش می‌دهد. این دومین باری است که سانتا مونیکا اندازه متون بازی را بهبود می‌بخشد؛ در آپدیت قبلی بازی، توسعه‌دهندگان یک اسلایدر به بازی اضافه کرده بودند که به بازیکنان اجازه می‌داد تا به صورت دستی اندازه نوشته‌‌ها را تنظیم کنند؛ اما در واقع این اسلایدر تغییر زیادی ایجاد نمی‌کرد. این بروزرسانی نوشته‌های سرتاسر بازی را بزرگ‌تر می‌کند تا خواندن آن‌ها راحت‌تر شود. همچنین توسعه‌دهندگان، تنظیمات جدیدی را به بازیکنان معرفی کردند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا دکمه ترکیبی حالت Rage Mode را تغییر دهند. این حالت در بازی به‌صورت پیش‌فرض با فشردن همزمان استیک‌های چپ و راست فعال می‌شود.

بازی God of War که در ماه گذشته عرضه شد، بدون شک یک موفقیت بسیار بزرگ برای کمپانی سونی و استودیوی سانتا مونیکا بوده است. این بازی در سه روز اول انتشار خود موفق شد بیش از سه میلیون نسخه فروش بفروشد و سریع‌ترین فروش را در بین بازی‌های انحصاری پلی‌ استیشن 4 تا به امروز داشته باشد.

این بازی از سایت زومجی نمره‌ی بسیار عالی ۹.۵ را دریافت کرد که شما می‌توانید خواندن بخشی از بررسی آن را در ادامه بخوانید:

بازی God of War پکیجی کامل از بهترین عناصر دنیای بازی‌ها است. این بازی در تمامی زمینه‌ها فوق‌العاده عمل کرده است و یک کلاس درس واقعی برای سازندگان است. از اکشن بی‌نظیر بازی و صحنه‌های باشکوه بگیرید تا المان‌های نقش‌آفرینی و داستان‌سرایی جذاب. قبل از انتشار بازی، خیلی‌ها اعتقاد داشتند که این بازی دیگر همانند نسخه‌های گذشته نیست؛ بله، کاملا درست می‌گفتید، این بازی دیگر مثل گذشته نیست، بلکه شما با یک God of War بسیار بسیار بهتر، جذاب‌‌تر و عمیق‌تر طرف هستید که لحظه به لحظه آن شما را شگفت‌زده می‌کند


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده