نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

کتاب مخصوص مسابقات The International 8 بازی Dota 2 منتشر شد

کمپانی ولو پس از مسابقات EPICENTER XL با انتشار بروزرسانی سنگینی از کتاب مخصوص مسابقات The International 8 رونمایی کرد.

چندی قبل کمپانی ولو اعلام کرد که بروزرسانی بعدی بازی DOTA 2 را پس از پایان مسابقات EPICENTER XL منتشر خواهد کرد و از آنجایی که کتاب مخصوص مسابقات The International طبق رسم هر ساله در اردیبهشت‌-خردادماه در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد، شایعات زیادی مبنی بر انتشار بتل پس TI8 به وجود آمد که کمپانی Valve نهایتا روز گذشته به تمام این شایعات پایان داد و بوک مخصوص مسابقات The International 8 را منتشر کرد.  

امسال هم به مانند سال‌های قبل شاهد بتل پس‌هایی با سطوح مختلف هستیم و بازیکنان می‌توانند سطح ۱ کتاب را با قیمت ۹.۹۹ دلار و سطح ۷۵ کتاب را با قیمت ۳۶.۹۹ دلار خریداری کنند. دستیابی به سطوح بالاتر بتل پس آیتم‌ها و امکانات بیشتری را در اختیار می‌گذارد و برای افزایش سطح می‌توان کارهای خاصی نظیر تکمیل ماموریت‌ها را در بازی انجام داد یا به خریداری بسته‌های افزایش سطح اقدام کرد. این بسته‌های افزایش سطح در قیمت‌های ۲.۴۹ و ۴.۹۹ و ۹.۹۹ به ترتیب پنج، یازده و بیست‌‌وچهار لِول را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

The International 8

دارندگان بتل پس مسابقات The International 8 به زودی به حالت جدیدی با نام The Underhollow دسترسی پیدا می‌کنند که بی‌شباهت به بازی های بتل رویال نیست. در این حالت بازیکنان در تیم‌های سه نفره در هزارتویی پر پیچ و خم که مملو از هیولاها، شگفتی‌ها و موارد دیگر است، به جستجوی نادرترین پنیر روشان می‌پردازند و پس از نبرد با دشمنان، آخرین تیمی که در نقشه باقی بماند، پیروز خواهد شد. در این ماجراجویی بازیکنان باید حسابی حواس خود را جمع کنند تا از طریق جمع‌آوری امتیاز تجربه و طلا به کار دشمنان پایان دهند.

The International 8

از میان بخش‌های جدید بتل پس امسال می‌توان به سه مسیر با ماموریت‌های مختلف اشاره کرد که با تکمیل آنها سه ست از هیروها در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. این بتل پس همچنین حالتی با نام Mutation Mode را به بازی اضافه می‌کند که پیش از این شاهد آن نبودیم.

The International 8

افشانه‌ها (Spray) از دیگر مواردی است که کتاب مخصوص مسابقات TI8 برای بازی به ارمغان آورده است و بازیکنان با استفاده از آنها می‌توانند تصاویر خاصی را روی نقشه اسپری کنند تا از این طریق دوستان و دشمنان خود را از احساسشان آگاه سازند.

The International 8

یکی از مهم‌ترین بخش‌های بتل پس امسال به بخش انتخاب Role پیش از شروع بازی مربوط می‌شود که بسیاری از بازیکنان به دنبال آن بودند. این قابلیت باعث می‌شود که هیچ‌گاه چند بازیکن کَری در یک تیم قرار نگیرند و بازیکنان رول‌های مورد علاقه خود را بازی کنند.

The International 8

چالش‌های تیمی، کریپ‌های شخصی‌سازی‌شده در لاین‌ها و انعام دادن به دیگر بازیکنان را نیز می‌توان از دیگر ویژگی‌هایی دانست که در اختیار دارندگان بتل پس قرار گرفته است. همچنین امسال شاهد بازگشت شرط‌بندی و بالابردن سطح کتاب از این طریق هستیم و دارندگان بتل پس با شرط‌بندی درست سکه‌های خود روی تیم برنده می‌توانند سطح کتاب خود را افزایش دهند. انتخاب هیروی بعدی برای ساخت Arcana و رای‌گیری آن نیز آغاز شده است و باید دید اینبار کدام‌یک از قهرمانان رای بیشتری خواهد آورد. در کنار این موارد، گردونه شانس و بخش پیش‌بینی مسابقات نیز در این بتل پس به چشم می‌خورد و بازیکنان می‌توانند با بازیافت کردن آیتم‌های ایمورتال خود مقدار مشخصی «بتل پوینت» برای افزایش سطح کتاب به دست آورند.

The International 8

امسال نیز شاهد سه جعبه‌ی مخصوص با آیتم‌های Immortal خواهیم بود که تنها یکی از این باکس‌ها در این مقطع زمانی در اختیار کاربران قرار گرفته است و دو جعبه‌ی باقی‌مانده احتمالا در بروزرسانی‌های آتی در دسترس قرار خواهند گرفت. به مانند سال قبل این آیتم‌های ایمورتال تا مسابقات اینترنشنال سال آینده قابل Tarde نخواهند بود و آنها را نمی‌توان در بخش مارکت استیم به فروش رساند. تنها مورد استثناء مربوط به فروش آیتم‌های بسیار نادر است که دو برچسب Not Tradeable و Not Marketable روی این دسته از آیتم‌ها وجود نخواهد داشت. همچنین امکان هدیه‌دادن (Gift) این آیتم‌ها تنها برای یک‌بار برای کاربران بتل پس امکان‌پذیر خواهد بود.

بازیکنان با رسیدن به سطح ۱۶۰ کتاب به یک اسکین نقشه منحصربه‌فرد دسترسی خواهند یافت که به هیچ عنوان در مارکت استیم قابل خرید و فروش نیست و تنها می‌توان آن را پیش از منقضی‌شدن بتل پس The International 8 به دست آورد.

The International 8

یک Immortal زیبا از هیروی Lion نیز برای کسانی که به سطح ۲۵۵ کتاب می‌رسند، در نظر گرفته شده است که به هیچ وجه نمی‌توان به خرید و فروش آن پرداخت. این آیتم دو استایل مختلف دارد که با انجام ماموریت‌هایی که در آینده به بتل پس اضافه می‌شود، می‌توان به آزادسازی استایل دوم اقدام کرد.

The International 8

با رسیدن به سطح ۷۵ کتاب یک Voice Pack با صدای هیرو‌ی Meepo در اختیار کاربران بتل پس قرار می‌گیرد. ویس پک‌ها در بازی شامل دو قسمت Announcer و Mega Kill می‌شود که به ترتیب، اولی اتفاقاتی مثل از بین رفتن تاورها، کشتن روشان، کشتن کوریر و چند مورد دیگر را گزارش می‌کند و دومی مربوط به گزارش مردن هیروها و اطلاعاتی از این قبیل است.

بتل پس امسال در کنار تمام موارد یادشده محتویات دیگری را نیز در دسترس کاربران قرار می‌دهد که در سال‌های گذشته شاهد آنها بودیم ولی حال با شکل و شمایل بهتری بازگشته‌اند. صحبت در رابطه با این محتویات خارج از حوصله مطلب است، اما شما می‌توانید از اینجا به بررسی تمام محتویات این بتل پس اقدام کنید.  


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده