نویسنده: حسین صدری
// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۴

جدیدترین DLC داستانی بازی Middle-earth: Shadow of War منتشر شد

 بسته‌ الحاقی جدید بازی Middle-earth: Shadow of War به نام Desolation of Mordor منتشر شده که یک داستان متفاوت را روایت می‌کند.

بازی Middle-earth: Shadow of War یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین بازی‌های سال گذشته بود که به لطف دنیای بزرگ، گیم‌پلی اعتیاد آور و پشتیبانی خوبی که برادران وارنر از آن داشت، هنوز هم عده‌ی زیادی مشغول تجربه‌ی آن هستند. حال امروز دلیل دیگری برای بازگشت به این بازی پیدا شده است. جدیدترین DLC داستانی بازی امروز منتشر شده که محتوای زیادی را به بازی اضافه کند. محتوایی که ممکن است هر یک از طرفداران بازی را وسوسه کند تا بعد از این همه مدت به آن بازگردند. این بار شما می‌توانید در نقش یکی از یاران قدیمی تالیون به بازی بپردازید. سارجنت بارانور که در خط داستانی اصلی بازی بارها تالیون را یاری کرد، حالا شخصیت اصلی است.

DLC جدید که Desolation of Mordor نام دارد از داستان و محتوای خاص خود بهره‌مند است. بازیکنان حتی می‌توانند با دوستان و شخصیت‌های قدیمی ملاقات کنند. شخصیت‌هایی چون توروین شکارچی که در بازی Shadow of Mordor از متحدان خوب تالیون به شمار می‌رفت. بارانور در این بسته‌ی الحاقی از امکانات متفاوتی نسبت به تالیون بهره می‌برد. از آنجا که او از حلقه‌ی مخصوص تالیون بهره‌ند نیست، ناچار است کار خود را با وسایل و تجهیزات مختلف پیش ببرد. او سپری مشابه سپر کریتوس در بازی God of War دارد که باز و بسته می‌شود. او تجهیزاتش را با کمک توروین تهیه می‌کند و وسایل دیگری چون زنجیر و قلاب، دستکش‌های مخصوص و دیگر ابزار آلات مخصوص جنگ را از او خریداری می‌کند. با اضافه شدن زنجیر، قلاب و چتر نجات مخصوص، گیم‌پلی بازی شباهت‌های فراوانی به سری بازی‌های Batman: Arkham پیدا کرده است. البته این مسئله چندان هم تعجب آور نیست؛ چرا که سری آرکام بتمن یکی از منابع الهام مهم این بازی بوده است. این بسته همچنین همانند بازی اصلی یک خط سیستم منحصر به فرد از اورک‌ها را دارد که باید در منطقه‌ای جدید با قلعه‌هایی جدید بر آن‌ها غلبه کنید. ارک‌ها در این بسته تنوع بیشتری پیدا کرده‌اند و ماموریت‌های جانبی مختلفی نیز به بازی اضافه خواهد شد. شما همچنین می‌توانید در روند داستان بازی اسکین جدیدی را برای شخصیت بارانور باز کنید.

علاوه بر انتشار این بسته‌ی الحاقی، امروز بروزرسانی جدیدی نیز برای این بازی در دسترس قرار گرفت که تغییرات زیادی را در آن ایجاد می‌کند. مواردی چون ارتقای بخش Photo Mode بازی، تغییرات در بخش مبارزه Fight Pitها به صورت آنلاین و اضافه شدن یک درجه‌ی سختی جدید با عنوان Brutal که قرار است به طرز ظالمانه‌ای بازی را نابرابر کند.

بسته‌ الحاقی Desolation of Mordor هم اکنون برای بازی Middle-earth: Shadow of War در دسترس است و می‌توانید با قیمت ۱۹.۹۹ دلار، به صورت جداگانه آن را تهیه کنید. اگر Story Expansion Pass بازی را تهیه کرده باشید می‌توانید این بسته را به رایگان دریافت کنید. از این بسته تریلری نیز منتشر شده است که می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود از آپارات


منبع PC Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده