نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

شایعه: بازی Cyberpunk 2077 در E3 امسال نمایشی یک ساعته خواهد داشت

طبق شایعه‌ای جدید، استودیو CD Projekt Red نمایشی یک‌ساعته و پشت درب‌های بسته در E3 امسال از بازی Cyberpunk 2077 خواهد داشت.

به نظر می‌رسد که بازی Cyberpunk 2077 قرار است حضوری باشکوه در E3 امسال داشته باشد. در این لحظه، حضور این بازی در مهم‌ترین همایش گیمینگ سال تایید شده است و هواداران و فعالان صنعت گیم انتظار دارند که Cyberpunk 2077 در یکی از کنفرانس‌های بزرگ حاضر باشد. به احتمال زیاد، اولین بررسی‌ها و دیدگاه‌ها پیرامون این بازی نقش‌آفرینی مورد انتظار، پس از نمایشش در E3 2018 ثبت خواهد شد.

با توجه به شایعاتی که اخیرا پیرامون این بازی شکل گرفته، در E3 امسال باید منتظر چیزی فراتر از مواردی که ذکر شد باشیم. در ژانویه (دی-بهمن) گذشته، شایعاتی در مورد بازی سایبرپانک فضای مجازی را پر کرد؛ این شایعات چنین موضوعی را متذکر می‌شد که در E3 امسال، قرار است یک دمو از این بازی به صورت زنده و پشت درب‌های بسته پخش شود. مدارک جدیدی که اکنون در دسترس است، صحت این شایعه را بیش از پیش تایید می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی و با توجه به گفته‌های فرانچسکو فاسِتی، یکی از ادیتورهای وب‌سایت Everyeye، دریافتیم که او در نمایشی یک ساعته که قرار است به میزبانی کمپانی CD Projekt Red در E3 2018 برگزار شود، شرکت خواهد کرد. با توجه به صحبت او می‌توان این‌گونه برداشت کرد که کمپانی لهستانی سی دی پراجکت رد، علاوه بر نمایش بازی خود در یکی از کنفرانس‌های بزرگ، یک گیم‌پلی یک ساعته فقط برای اصحاب رسانه به نمایش خواهد گذاشت؛ دقیقا مانند روندی که این استودیو برای معرفی The Witcher 3 طی کرد.

این موضوع دو نتیجه دارد که یکی خوب و دیگری بد است. با بد شروع می‌کنیم؛ متاسفانه با توجه به مطالبی که در دسترس است، قرار نیست به این زودی‌ها چیزی از این نمایش یک ساعته برای عموم پخش شود اما نتیجه‌ی خوب این است که با سیل عظیمی از اطلاعات و پیش نمایش‌های بازی رو به رو خواهیم شد.

تا به امروز، انتشار بازی Cyberpunk 2077 برای PS4 ،Xbox One و PC تایید شده اما اخبار زیادی از این بازی مورد انتظار منتشر نشده است. شما می‌توانید تمامی اخباری که از این بازی تا به امروز منتشر شده را، در صفحه‌ی اختصاصی‌ بازی در وب‌سایت زومجی بخوانید.


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده