نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۲

دومین اپیزود بازی The Council هفته آینده منتشر خواهد شد

اپیزود دوم بازی The Council، جدیدترین اثر استودیو Big Bad Wolf، اواخر هفته آینده منتشر خواهد شد.

کمپانی Big Bad Wolf در جدیدترین اخبار بازی، انتشار دومین اپیزود از اثر داستان-محور و ماجرایی خود، The Council، در هفته‌ی آینده را تایید کرد.

دومین قسمت از فصل‌ جاری بازی The Council، در تاریخ ۱۷ می (۲۷ اردیبهشت)، در دسترس خریداران و علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت؛ البته کسانی که Complete Season را خریداری کرده‌اند، می‌توانند این اپیزود را که Hide and Seek نام دارد دو روز زودتر دریافت کنند و آن را روی کنسول یا کامپیوتر خود بازی کنند. اطلاعاتی که تا به امروز از این قسمت منتشر شده حاکی از قرار گرفتن دوباره کاربران در نقش لویس دِ ریشِت و از سرگیری جستجوی این مرد برای یافتن مادرش است. طبق جدیدترین اخباری که از بازی کانسیل منتشر شده است، در این قسمت با کاراکترهایی که به تازگی معرفی شده‌اند، یعنی لرد مورتیمر و بخش‌دار اسپانیایی شهر، ارتباط برقرار می‌کنیم و داستان را همراه با آن‌ها جلو خواهیم برد.

این بازی از لحاظ سبک روایی و ماجراجویی، به آثار کمپانی Telltale Games شباهت بسیار زیادی دارد، اما کمپانی بیگ بد ولف با افزودن المان‌های سبک RPG و سیستمی به نام Confrontations، سعی کرده تا مخاطبان را قبل از تصمیم گرفتن، به فکر بیشتر وادارد.

اولین قسمت از بازی The Council، اوایل سال جاری میلادی برای PS4 ،Xbox One و PC منتشر شد. این اپیزود که The Mad Ones نام داشت، توانست با استقبال خوبی از منتقدها و کاربران مواجه شود. داستان و سبک روایی درگیر کننده‌ این بازی مورد توجه هواداران قرار گرفته؛ کسانی که می‌توانند دومین قسمت از بازی را در تاریخ ۲۷ اردیبهشت روی پلتفرم‌های مذکور بازی کنند.


منبع Onlysp
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده