// یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

جدید‌ترین رویداد بازی Pokemon Go با محوریت مبارزه در دسترس قرار گرفت

توسعه‌دهندگان بازی Pokemon GO اعلام کردند که جدید‌ترین رویداد این بازی با محوریت مبارزات و Gymها هم‌اکنون در دسترس عموم قرار گرفته است.

جدید‌ترین رویداد بازی Pokemon Go هم‌اکنون در دسترس قرار دارد و به گفته‌ی توسعه‌دهندگان این رویداد و بروزرسانی اساسا یک تست قدرت است. این آپدیت هم‌اکنون در دسترس قرار دارد و باعث شده پوکمون‌های جنگجو از این پس بیشتر ظاهر شوند و مبارزه با آن‌ها XP بیشتری به شما بدهد. همچنین این بروزرسانی باعث افزایش انگیزه‌ی بازیکنان برای بازدید بیشتر از Gym‌های درون بازی خواهد شد.

طبق گفته‌ی تیم توسعه‌دهنده‌، شخصیت‌هایی همانند Machop و Makuhita  از این پس به صورت تصادفی و به دفعات بیشتر در نقشه ظاهر خواهند شد؛ همچنین از روز ۱۴ می (۲۴ اردیبهشت) به بعد نیز شما می‌توانید با شرکت در مبارزات مربوط به Gym و Raid Battleها از دریافت دوبرابر XP لذت ببرید. ضمنا تنها با شرکت در Raid Battleها به شما میزان ۳ هزار عدد Stardust نیز تعلق خواهد گرفت و به عنوان جایزه نیز حداقل یک Rare Candy دریافت خواهید کرد. البته خود Gymهای درون بازی نیز پاداش‌های مختلفی دریافت خواهند کرد؛ مثلا یکی از این موارد دریافت دوبرابری Badge است. همچنین اعلام شده که چرخاندن Photo Disc نیز باعث دریافت جوایز بیشتری نسبت به روزهای عادی خواهد شد.

بازی Pokemon Go از زمان عرضه به صورت رسمی تاکنون پشتیبانی بسیار خوبی داشته است. اخیرا یک رویداد با مضمون روز زمین در بازی برگزار شد که باعث اضافه شدن هیولاهایی مرتبط با زمین و آب درون بازی شد. همچنین برای افرادی که در رویداد‌هایی مرتبط با نظافت فضای باز شرکت کردند جوایز خوبی در نظر گرفته شده بود.

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، به‌زودی یک رویداد با نام The May Community Day در بازی برگزار خواهد شد. در صورت شرکت در این رویداد آیتم‌هایی برای سه ساعت در اختیار شما قرار می‌گیرد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید سه برابر معمول Stardust برای اسیر کردن پوکمون‌ها دریافت کنید.

این رویداد از روز ۱۹ می (۲۹ اردیبهشت) به صورت جهانی فعال خواهد شد که در مناطق مختلف، زمان آغاز آن متفاوت خواهد بود.


منبع gamespot.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده