// یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۷

اطلاعاتی در مورد نمایشگاه QuakeCon 2018 منتشر شده است

به تازگی، اطلاعاتی در مورد نحوه‌ی حضور و ثبت‌نام در نمایشگاه QuakeCon 2018 در اختیار عموم قرار گرفت.

کمپانی ZeniMax media از طریق خبرگزاری‌های مختلف اطلاعات جدیدی در رابطه با گرد‌همایی سالانه‌ی QuakeCon منتشر کرده است که در بخش‌هایی از این گزارشات می‌توان اطلاعاتی در مورد نحوه‌ی نام‌نویسی، قیمت بلیط‌ها و دیگر موارد را به دست آورد.

به گفته‌ی این رسانه‌، برای اولین بار در تاریخ نمایشگاه‌های QuakeCon، سالن نمایشگاه به صورت یکسره و در تمام روز باز خواهد بود و از روز جمعه ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) تا یک شنبه ۱۲ آگوست (۲۱ مرداد) به صورت یکسره به فعالیت خود ادامه خواهد داد. به نظر می‌رسد که امسال برخی رویداد‌های قدیمی و حذف‌ شده‌ی سال‌های قبل نیز به این نمایشگاه برمی‌گردند. از این میان می‌توان به سخنرانی و بخش‌های مختلفی همچون خبر‌هایی در مورد تمامی بازی‌های ساخته شده و در دست ساخت توسط Bethesda Softworks اشاره کرد. 

علاوه‌ بر تمامی این موارد، بهترین بازیکنان بازی Quake Champions نیز در دالاس ایالات متحده دور هم جمع خواهند شد و در برابر همه‌ی مخاطبین و روی استیج این نمایشگاه، برای برنده‌ شدن جایزه‌ی ۲۰۰ هزار دلاری مسابقه، با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

باید یادآور شویم که ثبت‌ نام عمومی برای این رویداد هنوز شروع نشده است و تیم برگزار کننده‌ی این رویداد نیز اعلام کرده که آن‌ها در حال کار بر روی ایجاد یک بستر و فرایند ثبت‌ نام ساده‌تر و قابل دسترس‌تر برای طرفداران هستند. با توجه به صحبت‌های این گروه، اطلاعات بیشتر در مورد نحوه‌ی ثبت‌نام و همچنین دیگر موارد مورد نیاز به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

با وجود اینکه هنوز ثبت نام شروع نشده است، اما قیمت‌ بلیط‌های ورودی این رویداد از پیش اعلام شده است. البته ورود برای عموم رایگان است اما کسانی که می‌خواهند در  QuakeCon 2018 BYOC و در زمان مسابقات حضور داشته باشند باید به صورت پیش‌خرید یک بسته برای رزور صندلی تهیه کنند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده در رابطه با مسابقه‌ی BYOC، انتظار می‌رود که تورنومنت امسال از همیشه بزرگ‌تر باشد. با این وجود طبق اعلام برگزار کنندگان، صندلی‌های بخش راهرو حذف شده‌اند، در نتیجه برای شرکت و حضور در زمان مسابقه حتما نیاز است که از پیش یکی از بسته‌های اعلام شده از سوی شرکت را برای رزور صندلی خریداری کنید. در نظر داشته باشید که بسته‌های یاد شده با نام BYOC Select-a-Seat تنها به تعداد محدود در دسترس خواهند بود که در ادامه‌ی مطلب لیستی از قیمت و اطلاعات آن‌ها آورده شده است.

Quakecon

اطلاعات لازم برای حضور در این رویداد به علاوه‌ی زمان بازگشایی ثبت نام عمومی، در روز‌های آینده توسط تیم برگزار کننده به صورت رسمی اعلام خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده