نویسنده: محمد حیدری
// شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۸

پیش‌ فروش بازی Spyro Reignited Trilogy بیشتر از حد انتظار ظاهر شده است

طبق اعلام مسئولان کمپانی اکتیویژن بلیزارد، پیش‌ فروش نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ سه‌گانه‌ی Spyro با نام Spyro: Reignited Trilogy بسیار فراتر از حد انتظار بوده است.

طی کنفرانس مالی کمپانی اکتیویژن بلیزارد که در راستای اطلاع‌رسانی به تحلیل‌گران و سرمایه‌گذاران انجام شده بود، این شرکت اطلاعات جالبی در مورد بازی Spyro: Reignited Trilogy که به‌تازگی از آن رونمایی شده است در اختیار قرار داد؛ شنیده‌ها حاکی از آن هستند که پیش‌فروش این سه‌گانه‌ی بازسازی‌شده، بسیار بهتر از حد انتظار عمل کرده است.

در همین راستا، مسئولین کمپانی، باکیفیت بودن این بازسازی‌ها را دلیل واکنش خوب هواداران دانسته‌اند و به بازدید‌های چند ده میلیونی تریلر‌ بازی به عنوان شاهدی دیگر بر این ادعا اشاره کرده‌اند. هوادارانی که بی‌صبرانه در انتظار تجدید خاطره‌ای شیرین با این سری‌ بازی خاطره‌انگیز و دوست‌داشتنی هستند.

Spyro: Reignited Trilogy در تاریخ ۳۰ شهریور برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان با قیمت ۳۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که تاکنون هیچ‌ صحبتی در مورد نسخه‌ی احتمالی این بازی برای کامپیوتر یا نینتندو سوییچ به میان نیامده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده