// شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۳

بازی های Pro Cycling Manager 2018 و Tour de France 2018 معرفی شدند

استودیو Cyanide و کمپانی Focus Home Interactive نسخه جدید دو بازی Pro Cycling Manager و Tour de France را معرفی کردند.

چندین سال است که استودیو Cyanide (سیانید) و کمپانی Focus Home Interactive (فوکوس هوم اینتر‌اکتیو) به صورت سالیانه بازی‌های جدید دو سری Pro Cycling Manager و Tour de France را منتشر می‌کنند. امسال نیز علاقه‌مندان به ورزش دو‌چرخه سواری می‌توانند نسخه جدید این مجموعه‌ها را تحت عنوان بازی Pro Cycling Manager 2018 و بازی Tour de France 2018 که طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در اواخر ماه آینده میلادی عرضه می‌شوند، تجربه کنند.

بازی Pro Cycling Manager 2018 که روی پلتفرم پی سی عرضه می‌شود، دارای بیش از ۲۰۰ مسابقه و ۵۰۰ مرحله شامل تور‌های بوئلتا آ اسپانیا و تور دو فرانس است. وظیفه بازیکنان در این بازی، مدیریت تیم دوچرخه‌سواری و انجام فعالیت‌هایی همچون استخدام دوچرخه‌سوار و دیگر اعضای تیم، مذاکره بر سر قرار‌داد‌ها، زمان‌بندی و تمرین دوچرخه‌سواران است. بازی Pro Cycling Manager 2018 علاوه بر بخش‌ تک‌نفره، دارای حالت چند‌نفره با ظرفیت حد‌اکثر ۱۶ بازیکن است که به‌واسطه تغییرات متعدد از جمله مکانیک‌های مذاکرات بهبود‌یافته، سیستم پیشرفت عمیق‌تر و تعیین دو تخصص برای دوچرخه‌سوار، تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر از قبل را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد.

بازی های Pro Cycling Manager 2018 و Tour de France 2018

بازی Tour de France 2018 مختص کنسول‌ها است و دارندگان کنسول Xbox One و کنسول PlayStation 4 می‌توانند این بازی را تجربه کنند. در این نسخه حالت جدیدی به نام Pro Leader معرفی شده است که در قالب آن، بازیکنان تیمی از دوچرخه‌سواران تشکیل می‌دهند و با استفاده از آن در مسابقات شرکت می‌کنند. همچنین در جدید‌ترین نسخه سری Tour de France، هوش مصنوعی و سیستم پیشرفت بازی تقویت شده‌اند و سیستم Fitness Peak نیز اصلاح شده است.

بازی‌ Tour de France 2018 روی پلتفرم PC و بازی Pro Cycling Manager 2018 روی کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در تاریخ ۲۸ ژوئن (۷ تیر) منتشر خواهند شد. تصاویری از این دو بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده