// شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

سازنده بازی Days Gone در حال ساخت یک بازی انحصاری بزرگ دیگر برای پلی استیشن 4 است

استودیو بند، سازنده بازی Days Gone، در جریان یک آگهی استخدام، به‌دنبال جذب افرادی برای ساخت یک بازی انحصاری پلی استیشن 4 است.

بازی Days Gone یکی از آثاری است که همه کابران پلی استیشن 4 منتظرش هستند. بازی‌ای که بازیکن را وارد دنیایی پر از زامبی می‌کند و باید از این دنیای ترسناک جان سالم به در ببرید. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، استودیو بند (Bend Studio)، سازنده بازی Days Gone، یک لیست استخدام را منتشر کرده که در جریان آن، تیم توسعه دهنده Days Gone به دنبال استخدام افراد جدیدی در زمینه‌های مختلفی برای یک بازی انحصاری دیگر است.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر نشده است اما با توجه به لیست منتشر شده، بازی جدید استودیو بند یک اثر AAA است که برای PS4 در حال توسعه است و حال باید منتظر ماند و ببینیم این اثر، یک IP جدید است یا اینکه شاهد تایید ادامه بازی Days Gone هستیم. در لیست شغلی آمده است:

استودیو بند، سازنده بازی Days Gone، بازی Uncharted: Golden Abyss و بازی Syphon Filter به‌دنبال جذب افراد با استعداد هستیم تا بتوانند در کنار یک تیم پرشور،‌ روی یک بازی جدید برای پلی استیشن 4 کار کنند.

در ادامه این لیست آمده است:

ما به‌دنبال یک برنامه نویس ارشد بخش‌های مختلف گیم‌پلی هستیم تا بتواند با تیم توسعه ما همکاری کند. وظیفه این شغل، برنامه نویسی و مهارت در کدها و معماری موتور گرافیکی است که به‌تواند آن‌ها را به بهترین شکل ممکن در بازی پیاده‌سازی کند.

بازی Days Gone با توجه به تاخیری که خورد، در سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود و آن طور که مشخص است، تاخیر این بازی مربوط به تصمیم‌های تجاری است و مشکلات فنی در روند ساخت، دلیلی بر تاخیر بازی Days Gone نبوده است. درگذشته ویدیوهایی از دنیای هیجان‌انگیز بازی Days Gone به نمایش در امد و در نمایشگاه‌های مختلف گیم‌پلی بازی را مشاهده کرده‌ایم که اکثرا بخش‌های یکسانی را به‌تصویر کشیده‌اند.

با این‌حال همه منتظر رویداد ماه آینده هستند تا ببینند سونی در کنفرانس خبری خود چه اطلاعات جدیدی را از بازی Days Gone منتشر می‌کند. درآخر نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Days Gone چیست؟


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده