// شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۳

آپدیت بزرگ بازی Destiny 2 در E3 2018 رونمایی خواهد شد

به گفته‌ی اکتیویژن بلیزارد، بسته الحاقی بعدی بازی Destiny 2 باعث تغییرات زیادی در بازی خواهد شد.

چندی قبل و در جریان کنفرانس مالی Activision Blizzard که بیشتر برای سرمایه‌گذاران و تحلیل‌گران برگزار شده بود، کودی جانسون، مدیر عامل اجرایی این شرکت اعلام کرد که فعالیت‌های استودیو Bungie به عنوان توسعه‌‌دهنده بازی Destiny 2 در راستایی است که باعث خواهد شد بازیکنان، قوی‌تر و با دریافت پاداش بیشتر مواجه شوند. وی همچنین عنوان کرد که انجام این اعمال باعث خواهد شد که پایان بازی بسیار معنی‌دار شود.

تیم توسعه‌ی بانجی اخیرا از بازیکنان مختلف دعوت کرده تا به تجربه‌ی جدید‌ترین آپدیت بازی بپردازند تا بازخورد‌های آنان را بررسی کنند. در این رویداد نه‌تنها جدید‌ترین بروزرسانی این بازی در دسترس آن‌ها قرار گرفته بود، بلکه بخش‌هایی از بسته الحاقی بعدی بازی نیز در اختیار این بازیکنان قرار گرفته بود که به نظر می‌رسد بازخورد‌های آنان بسیار مثبت بوده است.

پیش نمایش Destiny 2

جانسون اذعان کرد که این بسته‌ی گسترش دهنده بازی احتمالا در پاییز امسال عرضه خواهد شد و شامل بخش‌هایی است که به نظر اکتیویژن باعث افزایش جذابیت بازی خواهد شد و حالت جدیدی به بازی اضافه می‌کند. این حالت به اصطلاح باعث به وجود آمدن یک سبک جدید در بازی می‌شود. طبق گفته‌های Activision توسعه‌ی این بازی بسیار برای آن‌ها هیجان‌انگیز بوده است؛ چرا که آن‌ها از جامعه‌ی بازیکنان برای توسعه‌ی بخش‌های بعدی کمک گرفته‌اند.

این بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی بازی در نمایشگاه E3 2018 در کنار دیگر بروزرسانی‌ها رونمایی خواهد شد.

بازی Destiny 2 هم‌‌اکنون برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و همچنین پی سی در دسترس است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده