نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۲

بازی Earth Atlantis راهی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 خواهد شد

دو کمپانی Pixel Perfex و Headup Games، سازنده و ناشر بازی Earth Atlantis، انتشار اثر مذکور را برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان تایید کردند.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که پیکسل پرفکس و هدآپ گیمز، سازنده و ناشر بازی پسا-آخرالزمانی Earth Atlantis، انتشار این اثر برای دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 را تایید کردند؛ در نتیجه، کسانی که کنسول نینتندو سوییچ ندارند و تجربه این بازی را از دست داده بودند، می‌توانند از فرصت به‌وجود آمده استفاده کنند و این بازی را انجام دهند. سبک جلوه‌های هنری و انیمیشن‌های استفاده‌شده در این بازی از مطالب نوشته‌شده در نشریات قرن ۱۴ میلادی الهام گرفته شده است؛ حال اگر به تمامی این موارد، یک سری هیولای بزرگ و خطرناکِ دریایی با اشکال مختلف را اضافه کنیم، درک فضای Earth Atlantis برای‌مان ملموس‌تر خواهد شد. این بازی در تاریخ ۱ ژوئن (۱۱ خرداد) برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

در این بازی آب و هوای زمین در حال تغییر است. اگر بخواهیم دقیق باشیم، ۹۶ درصد از سطح زمین را آب‌ فراگرفته و شرایط را برای بقای نوع بشر سخت کرده است؛ در نتیجه، انسان‌ها راه بقا را در زیستن زیر آب‌ها یافته‌اند. درواقع تنها راه ممکن همین است و انسان‌های ضعیفی که نتوانند با شرایط موجود کنار بیایند، روشنایی روز را نخواهند دید. این وظیفه شما است که به عنوان یک شکارچی، هیولاهای جهانِ زیرِ آب را نابود و به بقای نوع انسان کمک کنید.

Earth Atlantis

همانطور که اشاره شد، انسان برای بقا در این شرایط سخت و مرگبار، از روی اجبار به دنیای زیر آب مهاجرت کرده است و بدیهی است که ماشین‌آلات و فناوری خود را نیز به این منطقه ببرد. این تجهیزات انسان در تغییرات زیستگاه موجودات زیرِ آب بی‌تاثیر نبوده و در نتیجه‌ی آن، هیولاهای دریا و ماشین‌آلات انسان باهم یکی شده‌اند و به دنبال شکار کردن انسان‌ها هستند. شما در Earth Atlantis باید این هیولاهای خطرناک را پیدا کنید آن‌ها را همراه با باس‌های نیمه هیولا-نیمه ماشین‌شان از بین ببرید.

بازی Earth Atlantis دو حالت مختلف را به گیمرها ارائه می‌دهد: حالت Quest و Hunter mode. در این بازی چهار زیردریایی مختلف در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که هرکدام از این زیردریایی‌ها با سلاح‌ها و استراتژی‌هایی که در دسترس گیمرها قرار می‌دهد، موقعیتی برای آن‌ها ایجاد می‌کند تا سبک و تاکتیک منحصر به خودشان را در بازی پیاده کنند و به پیش بروند؛ پس باید در انتخاب کردن‌شان نهایت دقت را به خرج بدهید.

بازی Earth Atlantis در ۱۱ خرداد برای Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده