// جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

بازی Call of Duty: WWII را به مدت محدود رایگان تجربه کنید

بازی Call of Duty: WWII، ساخته استودیو Sledgehammer، از طریق استیم به مدت محدودی به صورت رایگان در دسترس کاربران پی سی قرار گرفت.

مدت زمان زیادی است که آخرین نسخه سری بازی‌های Call of Duty یعنی Call of Duty: WWII منتشر شده است و کسانی که علاقه‌مند به این سری بودند توانستند به تجربه آن بپردازند. حال اگر از کاربران پی سی هستید و تا به امروز بازی را تجربه نکرده‌اید و هنوز از خریداری کردن این محصول اطمینان ندارید، سازندگان موقعیتی را برای کاربران مهیا کرده‌اند تا بتوانند بازی را به طور رایگان در روز‌های آتی تجربه کنند.

بازیکنان از همین حالا می‌توانند بازی را از پلتفرم استیم دانلود کنند و تا دوشنبه هفته آینده یعنی ۶ مه (۱۶ اردیبهشت) به رایگان تمامی مراحل بازی را تجربه کنند. بخش کمپین به همراه حالت‌های آنلاین بازی همچون Zombie Mode نیز در این بازه زمانی قابل تجربه است. علاوه بر آن اگر تجربه بازی باب میل‌تان بود و تمایل داشتید که به تجربه بازی ادامه دهید می‌توانید بازی را با تخفیف خریداری کنید. نسخه استاندارد بازی با قیمت ۳۸.۹۹ دلار و نسخه Digital Delux آن با قیمت ۷۴.۹۹ دلار به فروش می‌رسد و علاقه‌مندان تا تاریخ ۷ مه (۱۷ اردیبهشت) می‌توانند از تخفیف‌های آن بهره‌مند شوند.

بازی Call of Duty: WWII هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس است و همانطور که در بالا نیز اشاره شد تا دوشنبه هفته آینده از طریق پلتفرم استیم به طور رایگان قابل تجربه است. برای اطلاع بیشتر می‌توانید به صفحه استیم این بازی مراجعه کنید. بازی Call of Duty: WWII نمره ۸.۵ را در بررسی زومجی کسب کرد. برای مطالعه نقد آن می‌توانید به صفحه بررسی‌ بازی مراجعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

سازندگان Call of Duty: WWII پیش از انتشار آن، وعده بازگشت به ریشه‌های سری را داده بودند و خب می‌توان گفت که تا حدود زیادی در این کار موفق شده‌اند. پرداختن به جنگ جهانی دوم باعث شده تا بازی بتواند داستانی خوب و یک کمپین سرگرم‌کننده را ارائه کند. از طرف دیگر، بخش زامبی هم پیشرفت خیلی خوبی نسبت به قبل داشته و شاید اگر اسلج‌همر می‌توانست تجربه چندنفره بهتری را هم در بازی خلق کند، شاهد اثری بی‌نقص بودیم. 

آیا برای تجربه رایگان این بازی از استیم اقدام خواهید کرد؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده