// جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۷

پشتیبانی از گیم پد Pro Controller کنسول نینتندو سوییچ به استیم اضافه شد

کمپانی ولو اعلام کرد که پشتیبانی از گیم پد کنسول نینتندو سوییچ یعنی Pro Controller به پلتفرم استیم اضافه شده است.

گیم‌پد کمپانی نیتندو یعنی Pro Controller که به عنوان یکی از لوازم جانبی کنسول نینتندو سوییچ به شمار می‌رود به تازگی به عنوان یکی از کنترلر‌های استاندارد برای انجام بازی‌ها شناخته می‌شود. حال سازندگان اعلام کرده‌اند که بازیکنان پی سی نیز می‌توانند از آن برای تجربه بازی‌های کامپیوتری استفاده کنند.

با توجه به پست‌های منتشر شده در فروم‌های استیم، کمپانی Valve اعلام کرده است که آخرین آپدیت بتا پلتفرم استیم پشتیبانی از کنترلر Nintendo Switch Pro Controller را به آن اضافه می‌کند و دارندگان این گیم پد می‌توانند با استفاده از آن، بازی‌های پی سی را روی استیم تجربه کنند.

البته گفتنی است که بازیکنان پیش از این می‌توانستند با استفاده از نرم‌افزار‌های مختلف به تجربه بازی‌های با این کنترلر بپردازند اما حال این بار می‌توانند به آسانی و همانند کنترلر‌ل‌های دیگر همچون گیم پد Xbox One یا  DualShock 4 کنسول پلی استیشن 4 به تجربه بازی‌ها در استیم بپردازند.

برای فعال کردن گیم پد Switch Pro Controller روی پی سی، کاربران باید به بخش Client Beta پلتفرم استیم مراجعه کنند و پشتیبانی از این کنترلر را در بخش Controller Support صفحه Setting فعال کنند. در مرحله بعدی بازیکنان پس از وارد شدن به بازی باید دکمه‌های خود را تنظیم کنند و به تجربه بازی روی پی سی بپردازند.

برای اطلاع بیشتر از فعال کردن کنترلر‌ Switch Pro Controller می‌توانید به صفحه استیم مراجعه کنید و از توضیحات کمپانی Valve پیرامون تنظیم کردن آن با خبر شوید. در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به فعال کردن آن را نیز مشاهده کنید.

pro controller

pro controller

pro controller

نظرات خود را در مورد اضافه شدن پشتیبانی از Pro Controller به استیم را با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده