// پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۲

بازی Paladins هفته آینده به صورت رسمی عرضه می‌شود

استودیو های-رز اعلام کرده که بازی Paladins پس از یک سال و نیم که در حالت دسترسی زودهنگام قرار داشت، هفته آینده به صورت رسمی عرضه می‌شود.

یکی از مواردی که در صنعت بازی‌های ویدیویی شاهدش هستیم، الهام‌گیری است که خب الهام گرفتن از آثار مختلف مورد بدی نیست؛ فقط زمانی مثبت بودن خود را نشان می‌دهد که بتواند ویژگی‌های جدیدی را در دسترس بازیکنان خود قرار بدهد. یکی از استودیوهایی که در گذشته با الهام گرفتن از آثار موفق سعی کرد بازی جدیدی را خلق کند، استودیو های-رز (High-Rez Studio)، سازنده بازی Paladins، بود. بازی تیراندازی قهرمان محور Paladins در یک سال و نیم پیش به صورت دسترسی زودهنگام عرضه شد و توانست مخاطبان خاص خود را کسب کند. حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، مشخص شده است که این بازی هفته آینده از حالت دسترسی زودهنگام در خواهد آمد و به صورت رسمی برای مک، پی سی،‌ پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

استودیو های-رز اعلام کرده که با عرضه شدن بازی در تاریخ ۱۸ اردیبهشت‌ماه (هشت می)، به مدت دو هفته رویدادهای مختلفی را برگزار می‌کند که در جریان آن‌ها آیتم‌ها و پاداش‌های نفیسی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. همچنین در ادامه مشخص شده است تمامی بازیکنانی که از تاریخ ۱۸ اردیبهشت‌ماه الی ۱۰ خردادماه (۳۱ می) وارد بازی شوند، ۲۰۰ پول داخل بازی به‌همراه یک آواتار بتا دریافت خواهند کرد. در انتها مشخص شد که تا قبل از ۱۸ اردیبهشت‌ماه تمام بازیکنان به تمامی قهرمان‌های بازی دسترسی دارند و به‌صورت رایگان کریستال داخل بازی دریافت خواهند کرد.

حساب کاربری Paladins در توییتر در جریان یک توییت در مورد عرضه رسمی بازی Paladins نوشت:

به یک قهرمان تبدیل شوید. بازی Paladins در تاریخ هشت می به صورت رسمی عرضه می‌شود. به ۲۵ میلیون کاربر بازی بپیوندید و بفهمید چه مواردی این بازی را به اثری خاص تبدیل کرده است؛ مواردی نظیر سیستم Loadout کارتی و قابل شخصی‌سازی، شخصیت‌های عالی و جامعه کاربری‌ای که بی‌نظیر است، که این بازی را به اثری خاص تبدیل کرده‌اند.

در انتها نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Paladins چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید و از آن راضی هستید؟ از دیگر اخبار حول بازی Paladins می‌توان به حذف شدن کارت‌های داخل بازی اشاره کرد. کریس لارسن در جریان گفت‌وگوی خود اعلام کرده بود:

ما تصمیم داریم که سیستم کارتی را با یک سیستم جدید تعویض کنیم که به نظرم پس از عرضه باعث هیجان و خوشحالی جامعه‌ی بازی خواهد شد. این سیستم جدید قطعا با مدل‌های قبلی چینش کارت‌ها فرق خواهد داشت و به‌دست آوردن آن‌ها بسیار ساده خواهد بود. ما همچنین قصد داریم که هم بازیکنان رقابتی و هم بازیکنان معمولی از این سیستم استفاده کنند؛ بنابراین سیستم را به نوعی طراحی خواهیم کرد که برای هر دو گروه تجربه‌ی خوبی را ارائه دهد.

با توجه به گفته وی باید منتظر بمانیم و ببینیم چه تغییراتی برای سیستم کارتی بازی Paladins در نظر گرفته شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده