نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

آپدیت ماه می بازی Sea of Thieves منتشر شد

استودیو رِیر آپدیت ماه می بازی Sea of Thieves را منتشر کرده است که حجمی حدود دو گیگابایت دارد.

بازی Sea of Thieves چندی پیش برای ایکس باکس وان و ویندوز منتشر شد و استودیو رِیر، سازنده بازی، در حال حاضر سعی دارد با انتشار آپدیت‌هایی از این ساخته خودش پشتیبانی کند. آپدیت 1.0.5 این بازی چند روز پیش منتشر شد و حال یک آپدیت دیگر تحت شماره 1.0.6 هم برای بازی منتشر شده است که از آن به عنوان آپدیت ماه می بازی هم یاد می‌شود. 

آپدیت جدید Sea of Thieves حجمی در حدود دو گیگابایت دارد و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن، بهبود باگ‌های گزارش‌شده و همچنین افزایش پایداری عملکرد بازی است. برای مثال وضعیت سرور‌های بازی بهبود پیدا کرده است و از این پس شاهد قطعی‌های کم‌تری خواهیم بود. از طرف دیگر، این آپدیت یک سری آیتم تزئینی هم به بازی اضافه می‌کند که شامل ظاهر جدیدی برای سلاح، یک سری لباس جدید و همچنین گزینه‌هایی برای شخصی‌سازی بهتر ظاهر کشتی‌ها می‌شوند. 

استودیو Rare همچنین به مناسبت گذشت یک ماه از انتشار بازی Sea of Thieves، یک سلاح جدید هم در این آپدیت به بازی اضافه کرده است که Launch Crew Eye of Reach نام دارد و به مدت دو هفته در دسترس خواهد بود. برای خرید این سلاح از فروشگاه اسلحه باید یک طلا هزینه کنید. 

شما می‌توانید برای اطلاع از جزییات ریز این آپدیت، به سایت منبع مراجعه کنید. همچنین برای آشنایی بیش‌تر با بازی، می‌توانید بررسی بازی Sea of Thieves را در زومجی بخوانید. این بازی نمره ۶ را از زومجی دریافت کرد و خلاصه نقد آن به شرح زیر است:

بازی Sea of Thieves اولین بازی انحصاری مایکروسافت در سال ۲۰۱۸ است که متاسفانه با تمام پتانسیل‌اش نتوانست به اثری درگیر کننده و جذاب تبدیل شود. بازی از مشکلات زیادی نظیر کمبود محتوا و خسته کنده بودن رنج می‌برد اما در این میان، اگر با دوستان خود به تجربه Sea of Thieves بپردازید، می‌توانید از دنیای بازی لذت برده و خود را سرگرم کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده