نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۲

بازی جدید استودیو رمدی در E3 2018 معرفی می‌شود

طبق اخبار منتشر‌شده، بازی جدید استودیو رمدی، سازنده آثاری چون Alan Wake، قرار است در نمایشگاه E3 2018 معرفی شود.

رمدی که بازی‌هایی چون Max Payne و Alan Wake را در کارنامه دارد، جزو استودیو‌های بسیار محبوب به شمار می‌رود که گیمر‌ها مدت زیادی است که منتظر رونمایی آن‌ها از بازی جدید‌شان هستند. آخرین ساخته این استودیو بازی Quantum Break بود که سم لیک مشهور کارگردانی آن را بر عهده داشت و پس از آن هم اعلام شده بود که رمدی در حال کار روی بازی دیگری است که با نام رمز P7 شناخته می‌شود. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، مشخص شده که این اثر قرار است در نمایشگاه E3 2018 رسما معرفی شود. 

در واقع استودیو رمدی برای انتشار بازی جدید خودش با کمپانی 505 گیمز به توافق رسیده است و این شرکت هم قصد دارد به عنوان بخشی از برنامه‌هایش برای E3 2018، از بازی جدید رمدی رونمایی کند. با اینکه اطلاعات بیش‌تری از این بازی به اشتراک گذاشته نشده است، اما طبق اعلام ۵۰۵ گیمز ساخته جدید رمدی روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، و ویندوز منتشر خواهد شد. 

طبق آخرین گزارش مالی منتشر‌شده از استودیوی رمدی، بازی جدید آن‌ها قرار است در سال ۲۰۱۹ منتشر شود. به هر حال باید تا E3 2018 منتظر بمانیم تا بیش‌تر با این بازی و سبک و سیاق آن آشنا شویم. نظر شما در این مورد و ساخته جدید سم لیک چیست؟


منبع PCGamesn
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده