نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۵

فیل اسپنسر به حضور بازی های ژاپنی در E3 2018 اشاره کرد

فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش ایکس‌باکس Microsoft، در جدیدترین پست‌هایش در توییتر، به برنامه‌های این کمپانی در E3 امسال در رابطه با بازی‌های ژاپنی اشاره کرده است.

فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس مایکروسافت، در یکی از پست‌های توییتری‌اش، کمی درباره نمایشگاه E3 2018 و برنامه‌هایش برای بازی‌های ژاپنی صحبت کرد.

او متذکر شده که با توجه به برنامه‌ای که آن‌ها برای رویداد E3 دارند، احتمالا شاهد رونمایی از چند بازی نقش آفرینی‌ ژاپنی، یا JRPG، در کنفرانس‌شان خواهیم بود. (البته به گفته‌ی او برنامه‌ی آن‌ها ممکن است تغییر کند)

اسپنسر در پاسخ به این سوال که آیا او به انتشار بازی‌های مجموعه یاکوزا برای ایکس باکس وان فکر می‌کند یا نه و اینکه آیا احتمالی برای تحقق چنین مهمی وجود دارد یا خیر، چنین گفت:

بله؛ کمپانی سگا بازی‌های بسیار خوبی دارد که انتشار آن‌ها برای کنسول ایکس‌باکس وان بسیار خوب خواهد بود.

نکته جالب اینجا است که بعد از اینکه از او پرسیده شد که آیا کمپانی مایکروسافت با یک شرکت ژاپنی برای ساخت اثری انحصاری همکاری داشته یا خیر، او به سادگی گفت «بله».

او همچنین اشاره کرد که پشتیبانی ناشران ژاپنی از ایکس‌باکس وان برای کمپانی مایکروسافت در اولویت قرار دارد و دیدن اینکه کاربران کنسول‌های مایکروسافت، بازی‌های این ناشران ژاپنی را می‌خرند و آن‌ها را بازی می‌کنند برای این کمپانی آمریکایی خوشحال‌کننده است.

به گفته اسپنسر، مایکروسافت در E3 امسال در حال کار روی برنامه‌ای است که از نظر او، کمی متفاوت از برنامه‌ی سنوات گذشته است و مورد قبول هواداران قرار خواهد گرفت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده