// دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۵

بازی نقش آفرینی استودیو CD Projekt RED در E3 2018 حضور خواهد داشت

استودیو CD Projekt RED قرار است نمایشی از یک بازی نسل هشتمی در مراسم E3 2018 داشته باشد که احتمالا Cyberpunk 2077 خواهد بود.

حالا که زمان زیادی تا مراسم E3 2018 باقی نمانده است، کم کم جزئیات کنفرانس‌های شرکت‌ها و استودیوهای مختلف منتشر می‌شود و در یکی از مهم‌ترین اخبار بازی، به‌تازگی مشخص شده است که استودیو CD Projekt RED نمایشی از یک بازی نقش آفرینی خواهد داشت که برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر معرفی خواهد شد.

قطعا اولین و تنها کاندیدایی که در ذهن همه ما ایجاد می‌شود، بازی Cyberpunk 2077 است که از زمان معرفی‌اش تاکنون اطلاعات چندانی از آن منتشر نشده و به نظر می‌رسد کم کم باید خودمان را برای یک نقش‌آفرینی متفاوت از سوی استودیو کاربلد لهستانی آماده کنیم. پیش از این هم شایعات زیادی مطرح شده بود که نشان می‌داد بازی سایبرپانک 2077 اولین نمایش رسمی خود را در E3 2018 تجربه خواهد کرد و همچنین تیم سازنده در حال تدارک یک تریلر و تست نسخه دمو بازی است.

با این اوصاف می‌توان گفت که تمامی شواهد نشان از نمایش بازی Cyberpunk 2077 در بزرگ‌ترین نمایشگاه گیمینگ سال ۲۰۱۸ دارد؛ مگر اینکه سورپرایز بزرگی مثل Witcher 4 یا مورد دیگری را شاهد باشیم که چندان هم منطقی به نظر نمی‌رسد. با وجود همه این‌ها، هیچ دلیلی وجود ندارد که کنفرانس بازی‌ساز بزرگی چون CD Projekt RED را نادیده بگیریم و برای تماشای آن لحظه‌شماری نکنیم.

نظر شما درباره کنفرانس استودیو CDPR در نمایشگاه E3 2018 چیست؟ آیا شما هم منتظر رونمایی Cyberpunk 2077 هستید یا به معرفی اثر دیگری از این استودیو امید دارید؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده