نویسنده: محمد حیدری
// دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

فصل چهارم بازی Fortnite با انتشار تصویری رونمایی شد

کمپانی اپیک گیمز در جدیدترین پست‌های خود در وب‌سایت و توییتر رسمی Fortnite، تصویری از فصل چهارم این بازی بسیار محبوب را منتشر کرده است.

کمپانی Epic Games به‌تازگی تصویری تازه از فصل چهارم بازی بتل‌ رویال و بسیار محبوب Fortnite را منتشر کرده است. این استودیو تصویر مذکور را طی مطلبی در اکانت توییتر رسمی این بازی پست کرده و زیر آن جملات «تاثیر خود را به‌جا بگذار» و «فصل بعدی به‌زودی خواهد آمد» را توییت کرده است.

در تصویر منتشر‌شده که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید چهار شخصیت بازی را مشاهده می‌کنید که با کادر‌هایی کمیک‌بوک‌-مانند از یکدیگر جدا شده‌اند. این حالت کمیک‌بوکی احتمالا نمایان‌گر تم اصلی فصل بعد باشد، اما تابه‌حال هیچ چیز در این مورد به شکل رسمی تایید یا تکذیب نشده است.

fortnite season 4

تصویر منتشر‌شده در اکانت توییتر رسمی بازی

به‌علاوه، در وب‌سایت رسمی بازی نیز تصویری مشابه اما این‌بار با پیغام «برای ضربه‌ آماده باش!» یا «برای فرود اضطراری آماده باش!» منتشر شده است (جمله‌ی منتشر‌شده را می‌توان به به هر دو حالت ترجمه کرد). حال مشخص نیست که این جمله صرفا در جهت هیجان‌زده کردن شما برای فصل بعد نوشته شده است یا نشان‌دهنده‌ی رونمایی از چیزی بزرگ‌تر در آینده‌ خواهد بود.

هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای فصل چهارم مشخص نشده است، اما می‌دانیم که تاریخ اتمام فصل سوم روز ۱۰ اردیبهشت اعلام شده بوده و فصل‌های پیشین‌ نیز هر بار پس از اتمام دیگری با یکدیگر جایگزین می‌شدند. حال به نظر می‌رسد که این موضوع هنوز در مورد فصل چهارم به جمع‌بندی مشخصی نرسیده است.

فورتنایت بازی‌ای رایگان است که بازیکنان می‌توانند آن را روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر، مک و iOS تجربه کنند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده