// سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱

بهترین بازی‌های هک اند اسلش اکشن از نگاه زومجی؛ از آشوب کریتوس تا گریه شیاطین

بازی‌های هک‌ اند اسلش همیشه برای ما جایگاه ویژه‌ای دارند، مخصوصا وقتی پای نام‌های بزرگی مثل God of War و Devil May Cry در میان باشد. با تاپ فایو بهترین بازی‌های هک اند اسلش اکشن همراه زومجی باشید.

این روزها کمتر شاهد بازی‌های هک‌ اند اسلش هستیم؛ حداقل دیگر همانند سابق آن شور و هیجان گذشته این سبک را در این صنعت نمی‌بینیم. اما در این سبک، آن قدر نام‌های بزرگی وجود دارند که توانسته‌اند در میان سیلی از بازی‌های نقش‌ آفرینی و شوتر، ژانر Hack and Slash را زنده نگه دارند. آثاری مانند سری Devil May Cry که به خودی خود، سبک هک اند اسلش اکشن را به استانداردی مهم در میان بازی‌ها تبدیل کرد و با سیستم مبارزه پیچیده‌ و عمیق خود، اجازه نداد نامی بزرگ‌تر از خود را بالای سرش ببیند یا مجموعه بازی God of War که آن قدر باشکوه و نفسگیر بود که هنوز هم بسیاری از علاقه‌مندان این سبک، God of War را بهترین نمونه در این ژانر می‌دانند. ما در قسمت چهارم برنامه لودینگ، به معرفی سبک هک اند اسلش پرداختیم و در کنار تاریخچه بازی God of War، نگاهی به ۵ بازی برتر هک اند اسلش اکشن انداختیم.

شما هم در نظرسنجی قسمت چهارم لودینگ، از بین ۵ بازی برتر این سبک، God of War را بهترین بازی انتخاب کردید و  آثاری مثل Devil May Cry و Dark Siders در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده